One1 הטמיעה מערכת לאבטחת מסדי נתונים בצים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה One1 בחברת הספנות הבינלאומית את מערכת סנטריגו ● צחי זילברמן, מנהל אבטחת מידע בצים: "המערכת שהוטמעה תאפשר לצים את ההגנה המרבית על בסיסי הנתונים שלה מפני תקיפה חיצונית או פנימית שיתבצעו במזיד או בשוגג"

חטיבת המוצרים של קבוצת One1 הטמיעה את מערכת סנטריגו (Sentrigo) לאבטחת נתונים בחברת הספנות הבינלאומית צים (ZIM). הפרויקט, אשר נועד להגן על בסיסי הנתונים של החברה מתקיפה חיצונית או פנימית, עלה לאוויר בתחילת החודש. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

צחי זילברמן, מנהל אבטחת מידע בצים, אמר כי "המערכת שהוטמעה תאפשר לצים את ההגנה המרבית על בסיסי הנתונים שלה מפני תקיפה חיצונית או פנימית שיתבצעו במזיד או בשוגג. הנתונים בבסיסי הנתונים של צים מהווים חלק מהיתרון התחרותי והיכולות שלנו להציע שירות מצוין ללקוחות, על כן חשוב לחברה להגן על הנתונים ופרטיות לקוחותיה בצורה הטובה ביותר".

לדברי רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים ב-One1, "יתרונה של המערכת שהוטמעה בצים הוא יכולת המניעה שלה בפגיעה ובגישה למסדי הנתונים. המערכת מגנה גם מפני שינויים לא מורשים ובאופן זה שומרת על מידע השייך לארגון וללקוחותיו. בנוסף, יתאפשרו זיהוי מלא של משתמשים בתוך מסד הנתונים הארגוני והפקת דו"חות על פעילויות חריגות בתחום מסדי הנתונים. הפתרון של סנטריגו מוסיף עוד שכבת הגנה מהותית ומשמעותית בסביבת בסיסי הנתונים, שלעיתים רבות לא מאובטחת כלל. הפתרון יעניק לחברת צים הגנה מרבית מבחוץ ומבפנים, בכל שעות היממה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים