מנכ"ל אייסר: השילוב בין חלונות לאינטל יחזור לשלוט בשוק בשנתיים הקרובות

לדברי המנכ"ל, ג'יי.טי. וואנג, השילוב בין חלונות למעבדי אינטל וכן החברות אפל וגוגל יהיו הכוחות שיניעו את שוק המיחשוב בשנה הקרובה ● להערכתו, השילוב הזה יתחיל לחזור ולהיות דומיננטיות ברגע שמחירי מחשבי ה-UltraBook ירדו - ככל הנראה במהלך השנה הבאה

המנוע העיקרי של שוק המיחשוב במהלך השנתיים הקרובות ישנה כיוון, ובסופו של דבר, השילוב בין חלונות (Windows) של מיקרוסופט (Microsoft) למעבדים של אינטל (Intel) יחזור להוביל את השוק – כך העריך מנכ"ל אייסר (Acer), ג'יי.טי. וואנג. לעומת זאת, לדבריו, כוחה של אפל (Apple) ייחלש בהדרגה.

וואנג אמר בראיון לאתר DigiTimes, כי Wintel – השילוב בין חלונות למעבדי אינטל – אפל וגוגל (Google) יהיו הכוחות שיניעו את שוק המיחשוב בשנה הקרובה. להערכתו, ברגע שמחירי מחשבי ה-UltraBook יתחילו לרדת, ויגיעו לסביבות 699 דולרים בממוצע, הזינוק של השילוב בין חלונות למעבדי אינטל יתחיל שוב. הוא העריך, כי הירידה הזו תחל במהלך השנה הבאה.

הוא הוסיף, כי למערכות ההפעלה שגוגל מזרימה לשוק, ובמיוחד לאנדרואיד (Android) לשוק הטאבלטים, יש מטרה ברורה: לגרום לאנשים, בעיקר בשוק הצרכני, להשתמש כמה שיותר בשירותים השונים שהחברה מציעה. לכן, וואנג לא צופה גידול משמעתי בהשפעה שלה על שוק המיחשוב בשנתיים הקרובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים