GIV Solutions תטמיע ענן פרטי בחברת דרך ארץ; ההיקף: מיליון שקלים

הפתרון שייושם בדרך ארץ הוא INFOR EAM, מערכת ניהול לחברות תחבורה, תשתית ונכסים, אותו מייצגת GIV בארץ ● הגרסה שתוטמע בדרך ארץ מתמחה בניהול כולל של תשתיות, כבישים, דרכים, גשרים, מנהרות, בקרת איכות וצורכי הכביש

GIV Solutions תטמיע ענן מיחשוב פרטי בחברת דרך ארץ לטובת ניהול ואחזקת התשתיות של החברה. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים במחצית 2012. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליון שקלים.

הפתרון שייושם בדרך ארץ הוא INFOR EAM, מערכת ניהול לחברות תחבורה, תשתית ונכסים, אותו מייצגת GIV בארץ. הגרסה שתוטמע בדרך ארץ מתמחה בניהול כולל של תשתיות, כבישים, דרכים, גשרים, מנהרות, בקרת האיכות וצורכי הכביש. המערכת שתוטמע תשמש את עשרות עובדי דרך ארץ.

יהודה וילק, מנכ"ל דרך ארץ, אמר כי "הפתרון שנבחר הוא בשל ומוכח, שעבר את כל שלבי הבחינות והמיון במהלך חודשים רבים, המשלב איכות מיטבית עם מחיר תחרותי". וילק הוסיף, כי "דרך ארץ מגבירה את פעילותה במגזר תשתיות הכבישים – הן בפיתוח, והן בתחזוקה, תפעול ושירות. המערכת שתוטמע תהווה פתרון ארוך טווח, בעל יכולות טכנולוגיות מצוינות, גמישות יישומית, שיספק הפחתת סיכונים וצמצום עלויות". הוא ציין, כי פרויקטים נוספים שביצעה GIV בדרך ארץ לא חרגו בלוחות הזמנים או התקציב.

מאיר גבעון, מנכ"ל קבוצת GIV, ציין כי "הפתרון הזה מצטרף לשורה של פרויקטים שבוצעו בתקופה האחרונה בעולמות התשתיות והתחבורה, על בסיס INFOR EAM – בדרך הצפון, מנהרות הכרמל, דניה סיבוס ושיכון ובינוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים