One1 הקימה דטה סנטר לטובת השקמיות בצה"ל בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

בדטה סנטר הותקנו ציוד איחסון וגיבוי של EMC, שרתים של יבמ, בסיס הנתונים SQL Server ומוצרי אבטחת מידע של מק'אפי ופורטיגייט ● השלב הראשון של הפרויקט הסתיים לפני ימים אחדים ובשלב השני, שיחל בעוד ימים אחדים, תטמיע One1 Systems בשקמיות הצה"ליות קופות רושמות של וריפון

One1 Systems מקבוצת One1 הקימה דטה סנטר לטובת השקמיות בצה"ל (שנקראות כיום שקליות). הפרויקט החל לפני חודשיים והשלב הראשון שלו הסתיים בימים אלה. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

הפרויקט מבוצע עבור ש.י.ר.ן שבבעלות האגודה למען החייל, שמתפעלת את השקמיות. בדטה סנטר הותקנו ציוד איחסון וגיבוי של EMC, שרתים של יבמ (IBM), בסיס הנתונים SQL Server ומוצרי אבטחת מידע של מק'אפי (McAfee) ופורטיגייט. בשלב הבא של הפרויקט, שיחל בימים הקרובים ויימשך כמה חודשים, יותקנו קופות רושמות של וריפון (Verifone) ביותר מ-300 בסיסים של צה"ל.

חיבור הקופות הרושמות עתיד לשנות את אופן הפעילות של השקמיסט, שעד היום היה הולך ורוכש סחורה תמורת כסף מזומן. בנוסף, הקופות שישמשו את השקמיסטים תהיינה בעלות מסכי נגיעה, לשם שיפור חווית המשתמש. One1 Systems תתפעל ותתחזק את הקופות הרושמות ואת חוות השרתים לתקופה של חמש שנים.

הוד מלכיאל, מנמ"ר ש.י.ר.ן, אמר ש-"הפרויקט הינו מיוחד במורכבותו בשל סביבת העבודה שבה אנחנו עובדים, מחנויות בשירות עצמי ועד לקנטינות ניידות בשטח. מטרתנו אחת והיא רווחת החייל. כיום, רוב נקודות הקצה אינן ממוחשבות, ואין ספק שהכנסת מערכות מחשב והבאת הקדמה לנקודות הקצה, בו המשתמשים מתחלפים בתדירות גבוהה, הן אתגר גדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים