YCD הטמיעה את פתרונותיה בשתי רשתות קמעונאיות בטורקיה; ההיקף: 600 אלף דולרים

במסגרת הפרויקט הותקנו 562 מסכי שילוט דיגיטלי הפרוסים ב-12 חנויות מקרוסנטר וב-34 חנויות מיגרוס באיסטנבול ● המסכים, המציגים תוכן פרסומי ושיווקי, ממוקמים במחלקות השונות, בנקודות המכירה ובמעברים בסופרמרקטים, כשהם מנוהלים ונשלטים על ידי מרכז הבקרה הראשי ● יעל אלשטיין, סמנכ"ל השיווק של YCD: "בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשתות סופרמרקטים המאמצות תצוגות דיגיטליות כחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי שלהן"

שתיים מרשתות הסופרמרקטים הגדולות בטורקיה אימצו את פתרונות התצוגה הדיגיטלית של חברת YCD מולטימדיה. הרשתות, מיגרוס ומקרוסנטר, שייכות לקבוצת מיגרוס טורק, המשרתת מיליוני לקוחות ברחבי טורקיה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-600 אלף דולרים.

במסגרת הפרויקט הותקנו 562 מסכי שילוט דיגיטלי הפרוסים ב-12 חנויות מקרוסנטר וב-34 חנויות מיגרוס באיסטנבול. המסכים, המציגים תוכן פרסומי ושיווקי, ממוקמים במחלקות השונות, בנקודות המכירה ובמעברים בסופרמרקטים כשהם מנוהלים ונשלטים על ידי מרכז הבקרה הראשי הממוקם באיסטנבול. פלטפורמת התוכנה עצמה, מאפשרת העלאה ועדכון של תכנים פרסומיים ושיווקיים אחרים, תוך ניהול באמצעות האינטרנט – בזמן אמת. הפלטפורמה, C-nario Messenger, פותחה על ידי חברת C-nario שנרכשה לאחרונה על ידי YCD.

"בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשתות סופרמרקטים המאמצות תצוגות דיגיטליות כחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי שלהן. תצוגות דיגיטליות קלות ונוחות לתפעול, מביאות לקיצוץ בעלויות ומאפשרות תקשורת שוטפת ומיידית עם הצרכנים", אומרת יעל אלשטיין, סמנכ"ל השיווק של YCD.

לדבריה, "קמעונאים רבים נעזרים כיום במסכים דיגיטליים כפלטפורמת תקשורת אפקטיבית, המושכת קונים לבחור מוצרים המותאמים אישית לצרכים שלהם. פלטפורמה זו עונה לא רק על הצורך בהעברת מידע רלוונטי ומיידי ללקוח, אלא גם עוזרת לניהול יעיל יותר ומחזקת משמעותית את חוויית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים