קבוצת טליט רוכשת את חברת Navman תמורת שלושה מיליון דולרים

החברה הנרכשת מפתחת ומייצרת מודולים בתחום ה-GPS ● עוזי כץ, מנכ"ל טליט: "רכישתה של Navman מאפשרת לטליט גישה ללקוחות חדשים ולמוצרים בתחום ה-GPS"

עוזי כץ, לשעבר מנכ"ל טליט

קבוצת טליט (Telit Communications) הישראלית, המספקת פתרונות בתחום התקשורת האלחוטית בין מכונות (M2M), חתמה על הסכם לרכישתה של חברת Navman Wireless OEM Solutions, העוסקת בפיתוח וייצור מודולים ופתרונות בתחום ה-GPS, תמורת שלושה מיליון דולרים במזומן.

רכישתה של Navman מתבצעת לאחר שתי רכישות קודמות של טליט השנה: רכישת יחידת ה-M2M של מוטורולה (Motorola) ורכישתה של Globalconnect, המספקת שירותי קישוריות. השלמת הרכישה החדשה צפויה ב-3 בינואר 2012.

מנכ"ל טליט, עוזי כץ, אמר כי "רכישתה של Navman מאפשרת לטליט גישה ללקוחות חדשים ולמוצרים בתחום ה-GPS, מעבר לענף ה-M2M המסורתי. המוניטין של טכנולוגיית ה-GPS החדשנית של Navman והיכולת הגלובלית של טליט בתחומי המכירות והשיווק, מציבים אותנו בעמדה רבת עוצמה שתאפשר לנו להפיק תועלת מצמיחתו של מגזר ה-GPS. בנוסף לכך, הרכישה מחזקת את מעמדנו כשותף מוביל בענף ה-M2M, בתחומי המוצרים והיעוץ, תוך מינוף הסינרגיה שבין שתי החברות על מנת לשרת בצורה טובה יותר את לקוחותינו הגלובליים".

ג'ורג' ארנוט, סגן נשיא Navman לפתרונות OEM גלובליים, שינהל את היחידה העסקית תחת בעלותה של טליט, ציין כי "אנו שמחים לעבוד עם הצוות של טליט במטרה להמשיך ולספק לשוק את הפתרונות האיכותיים של מודול ה-GPS שלנו. אנו גם שמחים על האפשרות ליצור חידושים היברידיים המבוססים על GPS ו-M2M אלחוטי עבור הלקוחות של טליט, הודות לרקע החלוצי שלנו בהנדסת GPS".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים