BRS הטמיעה מערך אחסון של דל בסרטי יונייטד קינג; ההיקף: 400 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפו המערכות הקיימות ביונייטד קינג במערכת אחסון מסוג EqualLogic של דל ● הפתרון מבוסס על תשתיות אחסון מסוג 6510PS EqualLogic, הכולל קישוריות של 10 ג'יגה-בייט ונפח של כ-100 טרה-בייט, תחנות עבודה מסוג Precision T7500 ומתגי Dell PowerConnect 8024 ● אשר אלקבס, חשב סרטי יונייטד קינג: "מערכות האחסון והגיבוי מספקות לנו יכולות ניהול מתקדמות יותר, גמישות, חיסכון באנרגיה, קלות תפעול ויעילות רבה יותר של האחסון"

חברת BRS שידרגה את מערך האחסון של חברת סרטי יונייטד קינג. במסגרת הפרויקט הוחלפו המערכות הקיימות ביונייטד קינג במערכת אחסון מסוג EqualLogic של דל (Dell). הפתרון מבוסס על תשתיות אחסון מסוג 6510PS EqualLogic, הכולל קישוריות של 10 ג'יגה-בייט ונפח של כ-100 טרה-בייט, תחנות עבודה מסוג Precision T7500 ומתגי Dell PowerConnect 8024.

מטרת השדרוג הייתה לייעל משמעותית את תהליכי עיבוד הסרטים ולאפשר יכולת גידול עתידית. פתרון האחסון EqualLogic מבוסס על מערכת אחסון בזמינות גבוהה ותשתית תקשורת של 10 ג'יגה-בייט, המאפשרים תהליכי עיבוד סרטים מהירים יותר והגדלה משמעותית של התפוקה בארגון.

הפתרון נתן מענה לבעיות הבאות בהן נתקלו אנשי יונייטד קינג אשר השתמשו עד לאחרונה במערכות אחסון מקומיות (DAS). לדברי אשר אלקבס, חשב סרטי יונייטד קינג, "לאחר שבחנו מספר פתרונות למענה על אתגרים אלו והתמודדות עם הצורך לאחד את מערכות האחסון המקומיות, החלטנו לבסס את התהליך על מערכת האחסון EqualLogic. מערכות האחסון והגיבוי מספקות לנו יכולות ניהול מתקדמות יותר, גמישות, חיסכון באנרגיה, קלות תפעול ויעילות רבה יותר של האחסון, היבטים חשובים עבורנו ברמת העבודה השוטפת".

אביב זיסו, מנהל ערוצי מכירות בדל ישראל, אמר כי "פתרון ה-EqualLogic מספק שירותי SAN וכולל ניהול יזום וחכם למידע הגדל בנפחים גדולים בחברת סרטי יונייטד קינג. האינטגרציה העשירה עם סביבה וירטואלית, פשטות הניהול והעובדה שמערכת ה-EqualLogic היא Self-Optimized, הובילה את חברת סרטי יונייטד קינג לבחור מערכת בעלת טכנולוגיה מתקדמת הניתנת לגידול על פי צרכים וכך להוזיל עלויות רכש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים