טלמפ השיקה גרסה חדשה לאפליקציית ה-iPhone שלה

על פי טלמפ, הגרסה החדשה כוללת שיפורים מהותיים בכל נושא התנועה בכבישים, לרבות כיסוי נרחב על עומסי תנועה בזמן אמת, כולל כיוון העומס, ומהירות הנסיעה בצירים, גם בכבישים שאינם ראשיים ● אורי קושניר, מנהל פעילות טלמפ בישראל: "הגרסה החדשה של אפליקציית ה-iPhone שלנו מעניקה חווית שימוש ראשונה במעלה, ותומכת באופן מלא באסטרטגיה של טלמפ, המגדירה את המוצר כפיתרון יחיד לכלל צרכי המשתמשים בדרכים"

חברת טלמפ, המפתחת אפליקציות מבוססות מיקום למפעילות הסלולר בישראל, השיקה גרסה חדשה לאפליקציית ה-iPhone שלה. על פי טלמפ, הגרסה החדשה כוללת שיפורים מהותיים בכל נושא התנועה בכבישים, לרבות כיסוי נרחב על עומסי תנועה בזמן אמת, כולל כיוון העומס, ומהירות הנסיעה בצירים, גם בכבישים שאינם ראשיים. המידע נכלל גם בגרסאות המוצעות למכשירי אנדרואיד ובלקברי.

יצוין, כי הגרסה החדשה כוללת גם אינטגרציה עם פייסבוק (Facebook) לשליחת סטטוס מבוסס מיקום, קופונים למסעדות של rest, הפעלת חנייה סלולרית באמצעות פנגו, מידע על זמינות אופניים בתחנות תל-אופן ועוד.

אורי קושניר, מנהל פעילות טלמפ בישראל, אמר כי "הגרסה החדשה של אפליקציית ה-iPhone שלנו מעניקה חווית שימוש ראשונה במעלה, ותומכת באופן מלא באסטרטגיה המוצרית של טלמפ, המגדירה את המוצר כפיתרון יחיד לכלל צרכי המשתמשים בדרכים. בנוסף, השקענו רבות בשיפור המידע בזמן אמת אודות עומסי התנועה בדרכים. הקו המנחה מבחינתנו היה ונשאר השקעה בלתי פוסקת באיכות המוצר, לרבות שכבות המידע בזמן אמת, לצד העלאת הערך על ידי שילוב מאגרי תוכן עבור הצרכן הישראלי".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים