אדוונטק הטמיעה מערכת ERP של סאפ באבגול בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

מערכת ה-ERP שהוטמעה כוללת את רוב המודולים הקיימים - פיננסיים ולוגיסטיים ● ההחלטה על הטמעת מערכת ה-ERP הגיעה לאור הגידול בהיקף הפעילות של אבגול בארץ ובעולם ● כעת היא משרתת את החברה בארץ ובארצות הברית, ובמהלך 2012 תורחב הפעילות שלה למפעלים שלה בסין וברוסיה

אדוונטק השלימה פרויקט הטמעת מערכת ERP של סאפ (SAP) בחברת אבגול – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על כמה מיליוני שקלים.

אבגול עוסקת בייצור בדים לא ארוגים לשוק ההיגיינה ולתעשיית החיתולים, בישראל ובחו"ל, וכמנכ"ל שלה מכהן שלמה לירן, לשעבר מנכ"ל אריקסון (Ericson) ישראל. החברה נוסדה ב-1953, היא חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מניית אבגול כלולה במדד תל אביב 100. לחברה מפעל באזור התעשייה בברקן, וב-2001 היא רכשה מפעל לייצור בד לא ארוג בצפון קרוליינה, ארצות הברית. ב-2004 הקימה אבגול מיזם משותף בסין וב-2006 החלה בהקמת אתר ייצור ברוסיה, שהחל את פעילותו המסחרית ב-2008.

מערכת ה-ERP שהוטמעה על ידי אנשי אדוונטק כוללת את רוב המודולים הקיימים: המודולים פיננסים, FI – חשבונאות פיננסית-ספר ראשי, זכאים וחייבים ו-CO – חשבונאות ניהולית, תקציב, בקרה ותמחיר; והמודולים הלוגיסטיים, MM – מלאי ורכש, PP – ניהול יצור, PM/CS – תחזוקת אתר ושירות לקוח ו-QM – ניהול האיכות. המערכת תשמש מאות מכלל 600 עובדי החברה בארץ ובחו"ל.

המערכת שהוטמעה החליפה מערכת פיננסית מבוססת SAP Business One ומערכת תפעולית-קניינית. ההחלטה על הטמעת מערכת ה-ERP הגיעה לאור הגידול בהיקף הפעילות של אבגול בארץ ובעולם. כעת היא משרתת את החברה בארץ ובארצות הברית, ובמהלך 2012 תורחב הפעילות שלה למפעלים של אבגול בסין וברוסיה.

ערן אביטן, סמנכ"ל מערכות המידע באבגול, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "הרציונל בהטמעת המערכת הוא התייעלות של התהליכים, לאור הגידול בהיקפי הפעילות שלנו". הוא הוסיף, כי "אנחנו פועלים באופן מתמיד לשיפור יעילות החברה. הטמעת המערכת באופן גלובלי באתרינו בארץ ובעולם, תתמוך בצורה ישירה בתוכנית ההשקעות שמבצעת אבגול ובאסטרטגיה שלנו להמשיך ולהיות בקדמת הטכנולוגיה ולהביא ללקוחותינו את המוצרים המתקדמים ביותר בעולם".

ג'ון ברייס תבצע פרויקט הדרכה באבגול

אגף פרויקטי הדרכה והטמעה בג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה של מטריקס (Matrix), זכה באחרונה בפרויקט הדרכה והטמעת המערכת באבגול.

מדובר בפרויקט גלובלי שכולל בשלב הראשון את הטמעת המערכת במטה החברה בישראל, בגופי המכירות והלוגיסטיקה שלה באירופה ובארצות הברית ובמפעלים שלה בישראל ובארצות הברית.

במסגרת הפרויקט, שהחל באוקטובר וצפוי להסתיים בחודשים הקרובים, תבצע ג'ון ברייס מכללת הי-טק ניהול פרויקט מקצה לקצה הכולל מיפוי תהליכים ומשתמשים, פיתוח חומרי הדרכה מסורתיים, הדרכה פרונטלית והטמעות בשטח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים