סקר: משתמשי חלונות פון מרוצים, משתמשי אנדרואיד פחות

משתמשי טלפונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט מרוצים יותר מהטלפון שלהם לעומת משתמשי כל מערכת הפעלה אחרת שקיימת בשוק - כך עולה מסקר שערכה חברת Customer Think ● מבין הטלפונים שנסקרו לצורך הבדיקה, לא פחות מ-75% מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך מבחינת שביעות רצון הגיעה מערכת ההפעלה של גוגל למקום הרביעי בלבד מבין חמש מערכות ההפעלה המובילות ● מערכת ההפעלה של מכשירי בלקברי הגיעה למקום השני, וזו של מכשירי ה-iPhone למקום השלישי

משתמשי חלונות פון (Windows Phone), מערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft) לטלפונים חכמים, מרוצים יותר מהטלפון שלהם לעומת משתמשי כל מערכת הפעלה אחרת שקיימת בשוק – כך עולה מסקר שערכה חברת Customer Think. הסקר הקיף למעלה מ-80 אלף ביקורות של משתמשים על יותר מ-40 טלפונים חכמים שזכו כל אחד ל-100 ביקורות לפחות עד ה-15 בדצמבר.

מבין הטלפונים שנסקרו לצורך הבדיקה, לא פחות מ-75% מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), בעוד החברה המובילה מנקודת המבט של היצרניות היא HTC, עם כ-30% מבין הטלפונים הנסקרים.

עם זאת, יש הבדל רב בין הרצון לרכישה של טלפון עם מערכת הפעלה מסוימת לבין שביעות הרצון ממנה. כך, למרות שרוב המשתמשים רוכשים כיום טלפונים מבוססי אנדרואיד, מבחינת שביעות רצון מגיעה מערכת ההפעלה למקום הרביעי בלבד מבין חמש מערכות ההפעלה המובילות. מערכת ההפעלה של מכשירי בלקברי (Blackberry) הגיעה למקום השני, וזו של מכשירי ה-iPhone למקום השלישי. משתמשי סימביאן (Symbian) מאוד לא מרוצים, באופן יחסי, ממערכת ההפעלה שלהם, ועל פניו נראה כי ההחלטה של נוקיה (Nokia) לעבור לחלונות נכונה.

מהסקר עולה שהדבר הכי חשוב כיום ללקוחות, מבחינת הטלפון בו הוא משתמשים, היא האמינות שלו. הנושא הזה זכה ל-14.76% מקולות הנסקרים, הרבה יותר משימושיות, שהגיעה למקום השני עם 7.23% וזמן סוללה, שהגיע למקום השלישי, עם 6.42%. תג המחיר כנראה חשוב הרבה פחות לרוכשי טלפונים חכמים: הוא הגיע לתחתית רשמית ההיבטים החשובים עם 1.23% בלבד.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סאם הקוסם

    אני לא חזק בחשבון, אבל סכום האחוזים לעיל הינו כ- 30%. לאן הלכו 70% הנותרים?

אירועים קרובים