ארה"ב: סטטוס בפייסבוק הציל אישה ואת בנה התינוק מחוטף

האישה, שהוחזקה בביתה כבת ערובה יחד עם בנה בן ה-17 חודשים, התחבאה באחרון עם מחשב נייד והצליחה לשגר קריאה בהולה לעזרה ברשת החברתית, בה התריעה כי "עד הבוקר נמות כבר" ● בזכות הודעתה פנה מישהו למשטרה, שהגיעה לביתה כדי לבדוק מה מצבה

אישה מיוטה, ארה"ב, ניצלה יחד עם בנה התינוק בזכות קריאתה לעזרה בפייסבוק (Facebook). לפי הפרסום באיי-פי, האישה הוחזקה בביתה כבת ערובה, יחד עם בנה בן ה-17 חודשים, במשך כמעט חמישה ימים, שבהם התעלל בהם החוטף.

סמל המשטרה ג'ון ארנולד סיפר, כי האישה התחבאה באחרון עם מחשב נייד והצליחה לשגר קריאה בהולה לעזרה ברשת החברתית, והתריעה כי "עד הבוקר נמות כבר". בזכות הודעתה פנה מישהו למשטרה, שהגיעה לביתה כדי לבדוק מה מצבה. "פייסבוק היה האפשרות היחידה שלה לתקשורת", סיפר סמל המשטרה, "ובמקרה היא הצליחה להשתמש בזה".

לפי תיעוד המקרה ברשומות, טרוי ריד כריצ'פילד התעלל באם ובנה במשך כמעט חמישה ימים. על גופה היו חבורות ופגיעות שחיזקו את סיפורה המצמרר. כריצ'פילד, בן 33, נעצר על ידי המשטרה, הואשם בחטיפה בנסיבות מחמירות, מעשי סדום בכפייה, תקיפה בנסיבות מחמירות, אלימות, התעללות בילד, אכזריות לבעלי חיים ואישומים נוספים, ונשלח למאסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים