גוגל מציגה: השירבוגוגל הראשון ל-2012

השירבוגוגל הראשון לשנה מציג סדרת פעילויות ובהן האזנה למוסיקה, ספורט, נגינה בגיטרה, קריאת ספר וגם קצת ניקיון וסדר ● האותיות בשירבוגוגל הזה אינן אינטראקטיביות, אך לחיצה עליהן תביא אתכם לתוצאות חיפוש בגוגל למושג "New Year's Day"

השירבוגוגל הראשון לשנת 2012 של גוגל (Google) מציג סדרת פעילויות שלבטח תהיה חלק מכל בית בעולם בשנה הקרובה – האזנה למוסיקה, ספורט, נגינה בגיטרה, קריאת ספר וגם קצת ניקיון וסדר.

ביום שאחרי המסיבות, ואחרי ההתעוררות מההנג-אובר, הנה כמה דברים מועילים שאפשר לעשות: ה-G הראשונה תלמד אתכם איך להגיד "הלו" בשפות רבות. זוג ה-o המתעמלות, מנסות לשפר את גזרתן, משהו שמיליוני אנשים בעולם מנסים לעשות. ה-g שאחריהן, המנגנת בגיטרה, משמיעה צליל, כי אחרי הכל, אי אפשר לנגן בגיטרה בלי מוסיקה. ה-l, השקועה בקריאה, כנראה נהנית מאוד מרומן טוב, וה-e, האחרונה, מסדרת את הבלגאן שנשאר מהמסיבה, כי הרי מישהו צריך לעשות זאת.

האותיות בשירבוגוגל הזה אינן אינטראקטיביות כמו בשירבוגוגלים אחרים. לחיצה עליהן תביא אתכם לתוצאות חיפוש בגוגל למושג "New Year's Day", שבו מוצג מידע על חדשות היום הראשון של השנה, כמו רעידת האדמה בטוקיו. ואם גם מתחשק לכם לראות את כל השירבוגוגלים, אפשר לעשות זאת באתר המחודש של גוגל, שכולל גם חנות המציעה פוסטרים, חולצות טי, ספלי קפה ועוד עם הדפסות של השירבוגוגל החביב עליכם שייצרה גוגל לאורך השנים, מאז 1998.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים