פלאפון נכנסת לתחום אבטחת המידע בסמארטפונים

במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם ענקית אבטחת המידע קספרסקי, השיקה פלאפון אפליקציית אנדרואיד המבוססת על Kaspersky Mobile Security 9 ● בשלב ראשון יוצעו הפתרונות במכשירי אנדרואיד, המהווים כ-50% מכלל המכשירים בחברה כיום, ובהמשך יוצעו גם פתרונות רשתיים לכלל המכשירים ● פתרון אבטחה נוסף שצפויה פלאפון להשיק בימים הקרובים בכל מערכות ההפעלה לסמארטפונים בארגונים הוא DATA SAFE, המבוסס על תוכנת DME של חברת EXCITOR

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון נכנסת לתחום אבטחת המידע בסמארטפונים. בימים אלה משיקה החברה סל פתרונות כולל לאבטחת סמארטפונים מפני וירוסים ומפני חדירה למידע רגיש. על פי ההערכות, בישראל נגנבים מדי שנה כ-50 אלף מכשירי סלולר. בעת גניבת מכשיר, הגנב עלול להיחשף למידע רגיש של הלקוח שנמצא על גבי המכשיר, כמו תמונות, אי-מיילים, הודעות SMS ואפליקציות. פעמים רבות המידע אף עלול לדלוף לרשת, וממידע פרטי ואישי הופך לנחלת הכלל.

במסגרת שיתוף פעולה של פלאפון עם חברת קספרסקי, השיקה החברה אפליקציית אנדרואיד המבוססת על Kaspersky Mobile Security 9. האפליקציה, הכתובה בעברית, מהווה מוצר אבטחה אישי ומאפשרת הגנה מווירוסים, גלישה מאובטחת, הצפנת קבצים וכן איתור וחסימה של מכשיר גנוב.

בשלב ראשון יוצעו הפתרונות במכשירי אנדרואיד, המהווים כ-50% מכלל המכשירים בחברה כיום, ובהמשך יוצעו גם פתרונות רשתיים לכלל המכשירים. ניתן להוריד את האפליקציה ישירות מפורטל פלאפון למכשיר האנדרואיד בעלות של 19.9 שקלים בזיכוי של 10 שקלים בחודש למשך שנה (9.9 שקלים בחודש).

לדברי זיו קסלמן, מנהל אגף מוצרים ושירותי ערך מוסף בפלאפון, "הסמארטפונים הפכו בשנים האחרונות למחשבים לכל דבר, הן מבחינת החומרה והן מבחינת התוכנה שעליהם. כפי שכיום בכל מחשב קיימת מערכת אנטי וירוס, המונעת נזקים עתידיים כך גם בסמארטפונים קיים צורך להגן על המידע הרגיש, הן מפני וירוסים והן מפני גנבים".

עוד ציין קסלמן, כי "הגידול בביקושים לסמארטפונים בשנים האחרונות, לצד מערכות פתוחות כמו אנדרואיד, החושפות את הלקוחות בפני תוכנות זדוניות ווירוסים, מחייבים אימוץ גישת אבטחה פרואקטיבית. לכן כבר היום אנו משיקים תוכנות הגנה בסמארטפונים, שיסייעו ללקוחות לשמור על המידע הרגיש שברשותם".

פתרון אבטחה נוסף שצפויה פלאפון להשיק בימים הקרובים בכל מערכות ההפעלה לסמארטפונים בארגונים הוא DATA SAFE, המבוסס על תוכנת DME של חברת EXCITOR, אשר כבר קיים במחשבים אישיים ובמחשבים ניידים. ה-DME הוא אפליקצית MDM (ר"ת Mobile Device Management), אשר מאפשרת ניהול מרכזי על ידי שרת של כל המכשירים בארגון בהיבט של אבטחת המידע.

פתרון זה תומך בכל מערכות ההפעלה ובכל סוגי המכשירים. הפתרון, המותקן על שרת האקסצ'יינג' הארגוני, מצפין את המידע בין המכשיר לארגון, מאפשר הקשחות סיסמה, מחיקה, נעילה ואיתור מרחוק. ה-DME מאפשר גם הפרדה בין המידע העסקי לפרטי שעל המכשיר.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים