לאחר שנבחר מנכ"ל חדש: יאהו! מגייסת חברים חדשים למועצת המנהלים

על פי ידיעה שהופיעה ביום ו' בוול סטריט ג'ורנל שכרה יאהו! את חברת Heidrick & Struggles International, שעוסקת בגיוס בכירים, כדי לאתר חברים פוטנציאליים למועצת המנהלים ● בשבוע שעבר פורסם, כי סקוט תומפסון, נשיא Paypal, יצטרף ליאהו! בתפקיד המנכ"ל החדש

יאהו! (!Yahoo) החלה לחפש חברים חדשים שיצטרפו למועצת המנהלים, לאחר שבשבוע שעבר מונה מנכ"ל חדש לחברה, על פי מקור יודע דבר. דוברת יאהו! סירבה להגיב.

בשבוע שעבר פורסם, כי סקוט תומפסון, נשיא Paypal, חטיבת התשלומים באינטרנט של חברת אי-ביי (eBay), יצטרף ליאהו! בתפקיד המנכ"ל החדש. תומפסון יחליף את קרול ברץ, שפוטרה ממשרת מנכ"ל יאהו! לפני כארבעה חודשים ומאז עברה יאהו! תהליך של "בחינה אסטרטגית" שבמסגרתו נבדקו אפשרויות למכירה, הפיכה לחברה פרטית או פיצול.

ביום ו' דווח, כי היקף חבילת התגמול של תומפסון עשוי להגיע ל-27 מיליון דולרים. ממסמכים שהוגשו לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) עולה כי שכרו השנתי של תומפסון יעמוד על מיליון דולרים, בתוספת בונוס של 200% על גובה שכרו השנתי אם יעמוד ביעדים השנתיים. תומפסון יקבל גם מענק לשנת 2012 במניות בשווי של 11 מיליון דולרים, וכן מענק חד פעמי בגובה של חמישה מיליון דולרים. בנוסף, כפיצוי על "שנאלץ לפרוש" מ-PayPal, יקבל תומפסון בונוס של 1.5 מיליון דולרים במזומן ו-6.5 מיליון דולרים במניות.

במענה לשאלה על האפשרות שכעת יצטרפו חברים חדשים למועצת המנהלים אמר תומפסון ביום ד', כי "מוקדם עדיין" להתייחס לכך. "נדון על כך בעתיד במועצת המנהלים", הוסיף תומפסון.

על מועצת המנהלים של יאהו!, שבראשה עומד רוי בוסטוק ונמנה עליה, בין השאר, מייסד יאהו! ג'רי יאנג, נמתחה ביקורת קשה מצד בעלי מניות גדולים, ובהם קרן הגידור Third Point.

על פי ידיעה שהופיעה ביום ו' בוול סטריט ג'ורנל שכרה יאהו! את חברת Heidrick & Struggles International, שעוסקת בגיוס בכירים, כדי לאתר חברים פוטנציאליים למועצת המנהלים. את החיפוש מובילה פאטי הארט, דירקטורית ביאהו!, על פי מקורות שביקשו לשמור על עילום שם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים