פטנט חדש של אפל: כבלי החשמל יעזרו לשחזר את הסיסמה

בבקשה לרישום פטנט מתוארת מערכת שבה יישמרו פרטים שיסייעו לשחזר את הסיסמה בציוד היקפי דוגמת כבלי חשמל שייצרו תקשורת ישירות עם המחשב ● המערכת מבוססת על ההנחה שכאשר מחשב נישא אובד או נגנב, בדרך כלל כבל החשמל לא אובד או נגנב יחד עמו ● אם יוצאים מהנחה זו, הרי שכבל החשמל יכול לשמש כרכיב חשוב בתהליך השחזור של סיסמת הגישה למחשב

אפל (Apple) הגישה בקשה לרישום פטנט על מערכת שתסייע לשחזר את הסיסמה באמצעות רכיבי זיכרון שיושתלו בציוד היקפי, דוגמת כבלי חשמל. בבקשה לרישום פטנט מתוארת מערכת שבה יישמרו פרטים שיסייעו לשחזר את הסיסמה בציוד היקפי דוגמת כבלי חשמל שייצרו תקשורת ישירות עם המחשב.

המערכת מבוססת על ההנחה שכאשר מחשב נישא אובד או נגנב, בדרך כלל כבל החשמל (עם המטען או המתאם) לא אובד או נגנב יחד עמו. אם יוצאים מהנחה זו, הרי שכבל החשמל יכול לשמש כרכיב חשוב בתהליך השחזור של סיסמת הגישה למחשב. לפיכך, בבקשה שהגישה אפל לרישום פטנט מתוארת מערכת שבה מותקן שבב זיכרון ביחידה של השנאי. בשבב הזיכרון נשמרת סיסמת הגישה למחשב כשהיא מוצפנת, ובמחשב עצמו נשמר מפתח ההצפנה, כך שניתן יהיה להשתמש רק בשילוב מתאים של מחשב וכבל חשמל.

בבקשה לרישום פטנט ציינה אפל, כי "בתנאים שבהם לא קל לשחזר את הסיסמה, נוטים המשתמשים לבחור בסיסמה טריוויאלית וחלשה, או לא להשתמש בסיסמה כלל. בשני המקרים גובר הסיכון לזליגת נתונים".

,

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים