בעקבות פעילות פיקוח של משרד התקשורת: פרטנר זיכתה 59 אלף לקוחות בגין חיובים שגויים

בעקבות תלונה של לקוח בודד של פרטנר, אשר חויב בגין שירות אותו הוא ביקש לחסום, ביצע משרד התקשורת פעולות פיקוח שבעקבותיהן התגלתה תקלה טכנית נרחבת שפגעה בעשרות אלפי לקוחות, אותם זיכתה פרטנר בסכום כולל של כ-800 אלף שקלים ● מפרטנר נמסר בתגובה: "החברה מבקרת את מערכותיה באופן תדיר, ובאם מתגלה טעות כלשהי, החברה פועלת לפתרונה המהיר ומזכה את לקוחותיה בהתאם, במידה ונדרש"

פרטנר זיכתה כ-59 אלף לקוחות בסכום כולל של כ-800 אלף שקלים בעקבות חיובים שגויים שנגרמו בשל תקלה טכנית. התקלה התבטאה בחיוב לקוחות על שירותים למרות שאלה ביקשו לחסום אותם.

בהודעה שפרסם היום משרד התקשורת נמסר, כי אגף הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת ביצע פעולות פיקוח בחברת פרטנר בעקבות תלונה של לקוח בודד, אשר חויב בגין שירות שביקש להיחסם אליו, ומתוצאות הבדיקה עלה כי מדובר בתקלה טכנית נרחבת, שפגעה בעשרות אלפי לקוחות, שאותרה על ידי מהנדסי החברה. בעקבות חשיפת התקלה, ביצעה החברה פעילות מתקנת למניעתה ולאי-הישנותה, ופיצתה כאמור את הלקוחות שנפגעו.

על פי משרד התקשורת, הבעיה נבעה מאופן הגדרת שירות חסימה במערכות החברה, שבעקבותיו לא יושמה חסימת השירות במצבים חריגים ולפרקי זמן קצרים. בשל כך, במצבים אלה חויבו לקוחות בגין צריכת שירות למרות שהשירות נחסם על ידם. מדובר בלקוחות שביקשו חסימה לגלישה באינטרנט, שבגלל התקלה מכשירם גלש בפרקי זמן מסוימים, והם חויבו על הגלישה בטעות.

לאחר גילוי התקלה ותיקונה, עדכנה חברת פרטנר את נציגי משרד התקשורת ואמרה כי היא ממשיכה בבדיקות על מנת לוודא כי הבעיה נפתרה במלואה, לרבות טיפול ממצה בזיכוי הלקוחות.

ממשרד התקשורת אף נמסר, כי המשרד ממשיך לעקוב ולבחון אחר יישומו המלא של הדיווח שנמסר על ידי חברת פרטנר.

מפרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר, כהרגלה, משתפת פעולה עם משרד התקשורת. החברה מבקרת את מערכותיה באופן תדיר, ובאם מתגלה טעות כלשהי, החברה פועלת לפתרונה המהיר ומזכה את לקוחותיה בהתאם, במידה ונדרש".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    כמה פעמים הם החזירו לי כסף ואמרו שזה הפעם האחרונה. אני משקיע ימים לבדוק אותם ומוצא מאות שקלים שהם צריכים להחזיר לי. זאת סאגה שלא נגמרת. בהזדמנות הראשונה אני עובר.

אירועים קרובים