HTC ויבמ ישתפו פעולה בקידום מכירות של מוצרי אנדרואיד לשוק האנטרפרייז

במסגרת המאמץ המשותף של החברות, שופרו היכולות של המכשירים מבוססי האנדרואיד שמציעה HTC כדי לעמוד בדרישות של היישומים העסקיים של יבמ, כשבמקביל לכך הושם דגש מיוחד על יכולות האבטחה ● "אנחנו רוצים להבטיח שאם יבמ מדברת על אנדרואיד או טאבלטים, HTC היא חלק מהשיחה", אמר דייויד ג'אגר, מנהל בחטיבת האנטרפרייז והשירותים הגלובליים ב-HTC

יצרנית הטלפונים הטייוואנית HTC חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית התוכנה יבמ (IBM) לצורך קידום מכירות לשוק הארגוני. מדובר בשיתוף פעולה שאמור לנצל את החוזק היחסי של HTC בשוק הצרכני על מנת לחדור באופן עמוק יותר לשוק הארגוני עם יישומים מבוססי אנדרואיד שמציעה יבמ עבור טלפונים חכמים וטאבלטים.

במסגרת המאמץ המשותף של החברות, שופרו היכולות של המכשירים מבוססי האנדרואיד שמציעה HTC כדי לעמוד בדרישות של היישומים העסקיים של יבמ, כשבמקביל לכך הושם דגש מיוחד על יכולות האבטחה.

"רק לאחרונה פרצה HTC גם לשוק הארגוני, ואנחנו מעריכים כי בשנים הקרובות יהיו בשוק יותר מ-100 מיליון טאבלטים תומכי אנדרואיד. אנחנו רוצים להבטיח שאם יבמ מדברת על אנדרואיד או טאבלטים, HTC היא חלק מהשיחה", אמר דיוויד ג'אגר, מנהל בחטיבת האנטרפרייז והשירותים הגלובליים ב-HTC. ג'אגר אמר את הדברים בכנס Lotusphere 2012 של יבמ שנערך לאחרונה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים