צ'יפ פי.סי תספק עשרות אלפי מחשבים לאחת מחברות הטלקום הגדולות באירופה; ההיקף: כ-40 מיליון שקלים

במסגרת ההסכם תספק צ'יפ פי.סי לחברת הטלקום שני דגמים של מחשבים רזים מתוצרתה, כאשר אחד הדגמים הינו בעל מעבד חזק, זיכרון מורחב וביצועי מולטימדיה מתקדמים ● דוד פריידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי.סי: "הסכם זה מהווה עדות לאיכות והאמינות של מוצרי צ'יפ פי.סי בתחום תחנות הקצה הרזות ומעמיד את מוצרינו בקו הראשון"

צ'יפ פי.סי טכנולוגיות (Chip PC) חתמה השבוע על הסכם לאספקת מחשבים מתוצרתה לאחת מחברות הטלקום הגדולות באירופה. במסגרת ההסכם תספק החברה עשרות אלפי מחשבים ללקוח במהלך שלוש השנים הקרובות. במשרדי חברת הטלקום ברחבי העולם פרושים כבר אלפי מחשבים מתוצרת צ'יפ פי.סי והחוזה הנוכחי צפוי להניב לחברה כ-40 מיליון שקלים במהלך שלוש השנים הקרובות.

החוזה כולל שני דגמים של מחשבים רזים מתוצרת צ'יפ פי.סי, כאשר אחד הדגמים הינו בעל מעבד חזק, זיכרון מורחב וביצועי מולטימדיה מתקדמים והוא תומך בצורה מלאה ביכולות המתקדמות ביותר של הזרמת תוכן כדוגמת Citrix HDX.

המחשבים מריצים מערכת הפעלה ייעודית של חברת הטלקום, אשר הותאמה לדרישות הלקוח על ידי צוות הפיתוח של צ'יפ פי.סי.

דוד פריידנברג, מנכ"ל צ'יפ פי.סי, אמר כי "חוזה זה מהווה עדות לאיכות והאמינות של מוצרי צ'יפ פי.סי בתחום תחנות הקצה הרזות ומעמיד את מוצרינו בקו הראשון. אני צופה שבשנה הקרובה ירכוש מאיתנו הלקוח עוד אלפי מחשבים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עוז

    היי, שיהיה המון בהצלחה! האם החברה נסחרת בבורסה? תחת איזה סימול?

אירועים קרובים