שמועות: אפל עשויה לשוב ולהציג את הגרסה הבאה של מכשירי iPhone בקיץ

לאחר שמכשירי iPhone 4S הוצגו באיחור, עשויה אפל להציג את הגרסה הבאה של מכשירי iPhone בקיץ הקרוב - מה שיעניק למכשירי iPhone 4S מחזור חיים קצר במיוחד, של פחות משנה ● על פי הערכות אחרות שנפוצו ברשת, מכשירי iPhone 5 היו אמורים להופיע בסתיו הקרוב, ולהיות מצויידים במארז חדש עם חלק אחורי ממתכת

לאחר שמכשירי iPhone 4S הוצגו באיחור, עשויה אפל (Apple) לשוב ולהציג את הגרסה הבאה של מכשירי iPhone בקיץ הקרוב – מה שיעניק למכשירי iPhone 4S מחזור חיים קצר במיוחד, של פחות משנה. כך על פי דיווח שהופיע בבלוג 9to5 Mac, אשר נסמך על "מקור אמין במפעלי פוקסקון (Foxconn) בסין".

עוד צופים בבלוג, כי הדור הבא של מכשירי iPhone יצויד בצג בעל קוטר של 4 אינץ' ושיתכן כי הפרופורציות של המכשיר יהיו שונות במעט מאלו של מכשירי iPhone עד כה.

על פי הערכות אחרות שנפוצו ברשת, מכשירי iPhone 5 היו אמורים להופיע בסתיו הקרוב, ולהיות מצויידים במארז חדש עם חלק אחורי ממתכת. בידיעה שהופיעה באתר Boy Genius נטען, כי החלק האחורי של המארז ייוצר מאלומיניום, כאשר חלקים מגומי או חומר פלסטי יחברו בין החלק האחורי לבין חזית המכשיר, וישמשו גם כאנטנה.

יצוין, כי שמועות דומות נפוצו גם לקראת ההשקה של מכשירי iPhone 4S שכידוע אינם כוללים שינויים משמעותיים, לפחות מבחינה חיצונית, בהשוואה לדורות הקודמים של מכשירי  iPhone.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים