ה-FBI רוצה לפתח יישום למעקב אחר הודעות ציבוריות ברשתות חברתיות

היישום אמור לאפשר ל-FBI לנתח את המידע שייאסף מרשתות כגון פייסבוק וגוגל פלוס על מנת לסייע לו להגיב מהר יותר לאיומי טרור או לאתר גורמים שיכולים לגרום לאירועים שיפריעו לסדר הציבורי, כגון פשיעה רחבת היקף ● ה-FBI כבר פרסמה בקשה לקבלת מידע בו היא מבקשת מקבלנים אפשריים ליצור עימה קשר עד ה-10 בפברואר 2012 ולתאר בקווים כלליים כיצד הם יפתחו מערכת שכזו, וכמובן, כמה היא תעלה

אבטחת סייבר בבנקים. צילום אילוסטרציה: BigStock

הבולשת הפדראלית בארצות הברית (FBI) מתכננת לפתח יישום שיאפשר לחוקרים לעקוב אחר מידע ציבורי שמתפרסם ברשתות חברתיות. היישום אמור לאפשר ל-FBI לנתח את המידע שייאסף מרשתות כגון פייסבוק (Facebook), גוגל פלוס (+Google), וטוויטר (Twitter) על מנת לסייע לו להגיב מהר יותר לאיומי טרור או לאתר גורמים שיכולים לגרום לאירועים שיפריעו לסדר הציבורי בכל צורה שהיא, כגון פשיעה רחבת היקף.

ה-FBI כבר פרסמה בקשה לקבלת מידע בו היא מבקשת מקבלנים אפשריים ליצור עימה קשר עד ה-10 בפברואר 2012 ולתאר בקווים כלליים כיצד הם יפתחו מערכת שכזו, וכמובן, כמה היא תעלה.

בסופו של דבר אמור היישום לעזור לסוכני ה-FBI לאתר מידע לפי מילות מפתח אותן הם ייבחרו. בנוסף, המערכת תצטרך לאפשר לסוכנים להרכיב רשימה של מילות וביטויי מפתח שיגרמו להופעת אזהרה ברגע שהם יופיעו באחת מהרשתות החברתיות שהסוכן יעקוב אחריהן.

המידע שייאסף יוצג בצורת שכבות על מפה, אליהן יוכלו הסוכנים להוסיף מידע שכבר קיים במערכת כגון אירועים דומים שאירעו לאחרונה, מקומות חשובים כמו מתקני צבא, בנייני שגרירות ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים