גוגל פלוס מורידה את מגבלת הגיל ל-13

גוגל מקווה שבעזרת הורדת מגבלת הגיל היא תצליח להרחיב במידה ניכרת את מספר המשתמשים ברשת החברתית המדשדשת שלה, שמוערך כעת בכ-90 מיליון ● עם זאת, גוגל מתחייבת להציב כמה מנגנוני הגנה למשתמשים הצעירים שאינן קיימים עבור משתמשים רגילים ● כך למשל, כשבני נוער ינסו לשתף פרט כלשהו עם כלל הציבור, מעבר למעגלים אליהם הם התחברו באופן פעיל, תופיע הודעה שתפציר בהם לחשוב שוב לפני שהם יעשו זאת

גוגל פלוס (+Google), בדומה למתחרותיה פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), החליטה להוריד את מגבלת הגיל להתחברות לשירות ומעכשיו הוא פתוח לגילאי 13 ומעלה, כך מסר בבלוג הרשמי של השירות בראדלי הורוביץ, סגן נשיא למוצרים בגוגל (Google).

מטרת המהלך ברורה למדי, מכיוון שגילאי הנוער נחשבים לפעילים ביותר בתחום הרשתות החברתיות, גוגל מקווה שבעזרת הורדת מגבלת הגיל היא תצליח להרחיב במידה ניכרת את מספר המשתמשים ברשת החברתית המדשדשת שלה, שמוערך כעת בכ-90 מיליון.

"בני נוער ומבוגרים צעירים הם משתמשי האינטרנט הפעילים ביותר על פני הכוכב", כתב הורוביץ. "ובאופן מפתיע: הם גם בני אדם שנהנים לבלות זמן עם המשפחה ועם החברים. חברו את שני הדברים זה לזה, והתוצאה הברורה היא שבני נוער יוצרים קשר בצורה מקוונת באופן גובר והולך".

עם זאת, גוגל מתחייבת להציב כמה מנגנוני הגנה למשתמשים הצעירים שאינן קיימים עבור משתמשים רגילים. כך למשל, כשבני נוער ינסו לשתף פרט כלשהו עם כלל הציבור, מעבר למעגלים אליהם הם התחברו באופן פעיל, תופיע הודעה שתפציר בהם לחשוב שוב לפני שהם יעשו זאת.

מנגנון נוסף הוא הגדרת ברירת המחדל בחשבון לפיה רק מי שנמצא במעגלים של בני הנוער יוכל ליצור עמם קשר, וחסימת גורם לא רצוי אמורה להיות במרחק של לחיצת עכבר אחת, אם כי מדובר במנגנון שבני נוער, לפחות המבוגרים יחסית ביניהם, יוכלו לעקוף בקלות יחסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים