חדש: שירות הזמנת מקום חנייה אונליין למבלים במסעדות

אתר rest והמיזם Just Park It העלו יישום חדש שמאפשר לגולשים שהזמינו שולחן במסעדה להזמין מקום חנייה ● הגולשים יוכלו לקבל בעת ההזמנה מידע על מקומות חניה פנויים בחניונים וחניות פרטיות שונים בקרבת המסעדה ולשלם על השירות אונליין

יצאתם למסעדה? שירות חדש יאפשר לכם להזמין מקום חנייה אונליין. שירות rest in, שפותח על ידי אתר rest מקבוצת זאפ (לשעבר דפי זהב) והמיזם Just Park It, מאפשר למבלים שהזמינו מקום במסעדה לשריין מראש מקום חנייה בקרבת המסעדה לתאריך מסוים ולפרק זמן מוגדר מראש.

השירות כולל חניונים מוסדרים ומקומות חנייה פרטיים. התשלום עבורו מתבצע דרך Just Park It – מה שפוטר את הסועד מהצורך להתעסק עם נושא התשלום ומהאינטראקציה עם בעלי חניונים או חניות. כמו כן, השירות מספק הנחות בחניונים ובחניות פרטיות שונים.

בשלב ראשון, השירות מוצע באתר האינטרנט, ובמהלך השנה הוא יועלה גם ליישום של rest לטלפונים חכמים. גולש שיזמין מקום במסעדה יקבל מידע על מקומות חנייה פנויים ממועד ביצוע הזמנת המקום ועד למועד הזמנת השולחן במסעדה.

המשתמשים בשירות לא צריכים לשלם דמי מנוי. על מנת להזמין חנייה בפועל יידרש הגולש להירשם לשירות ולהזין שם, פרטי כרטיס אשראי, פרטי אי-מייל לקבלת הודעות ואת מספר הטלפון הנייד שלו. עם השלמת ההזמנה יקבל המזמין הודעת SMS המאשרת את פרטיה. עם ההגעה לשער של החניון, אם קיים, יוכל המשתמש לפתוח את השער בעצמו, באמצעות טלפון נייד רגיל או באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ביישום Just Park It.

איתי עשת, סמנכ"ל הטכנולוגיה של Just Park It, אמר ש-"הטכנולוגיה שאנחנו משלבים מתעדכנת באופן רציף. אנחנו מוסיפים מקומות חנייה חדשים מידי יום". לדבריו, "אנחנו רואים בשילוב כוחות עם קבוצת זאפ ואתר rest מנוע צמיחה והגברת תנועה הן בקרב משתמשינו והן בכמות הסועדים המזמינים און-ליין מקומות במסעדה".

אביחי בליצקי, מנכ"ל אתר rest, אמר ש-"ההבנה שזמנו של הלקוח יקר ושחוויית הבילוי העדינה תלויה בגורמים רבים הובילה אותנו לספק את המוצר".

"מניסיון אישי של כולנו, גם ארוחה טובה מתחילה במקרים רבים בתסכול הנובע מחיפוש אינטנסיבי של חנייה", אמר מיכאל קנרק, מנכ"ל מיזם Just Park It. "סועדים יוצאים במקרים רבים זמן רב לפני המועד על מנת למצוא מקום חנייה מתאים, ולא מובטח להם שהם ימצאו מקום שכזה. השירות החדש עוזר לאנשים לתכנן את זמנם, להגיע בנוחות ליעדם וגם לחסוך בדלק ובכסף ולהפחית רעשים וזיהום בערים. מטרה נוספת היא שיפור תנועת סועדים למקומות שבהם התנועה היתה נמוכה יחסית בשל בעיות חנייה".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים