סקר: 75% מהאמריקאים משתמשים בסלולרי גם בשירותים

מבין 1,000 הנשאלים הודו 63% כי הם ענו לשיחה שהתקבלה בזמן שהם היו בשירותים, 41% הודו שמדי פעם הם אפילו יזמו שיחה קולית או משלוח הודעות טקסט ו-38% אמרו שהם גולשים מדי פעם באינטרנט במקביל לשהותם בשירותים ● אולם, השימוש בטלפון החכם בשירותים אינו מבוצע רק לשם ההנאה שבכך: לא פחות מ-20% מהגברים שהשתתפו בסקר סיפרו שמדי פעם הם משתתפים בשיחות טלפון שקשורות לעבודה, וזאת לעומת 13% מהנשים שהשתתפו בסקר

75% מהאמריקאים משתמשים לעתים בטלפון הסלולרי שלהם בחדר האמבטיה, גם כשהם מתפנים או מתקלחים, ושליש מביניהם עושים זאת בקביעות –  כך עולה מסקר חדש של חברת המחקר 11mark.

מבין 1,000 הנשאלים הודו 63% כי הם ענו לשיחה שהתקבלה בזמן שהם היו בשירותים ואילו 41% הודו שמדי פעם הם אפילו יזמו שיחה קולית או משלוח הודעות טקסט. 67% מבין הנשאלים סיפרו שהם בעיקר קוראים הודעות טקסט, ואילו 38% אמרו שהם גולשים מדי פעם באינטרנט במקביל לשהותם בשירותים.

אולם, השימוש בטלפון החכם בשירותים אינו מבוצע רק לשם ההנאה שבכך: לא פחות מ-20% מהגברים שהשתתפו בסקר סיפרו שמדי פעם הם משתתפים בשיחות טלפון שקשורות לעבודה, וזאת לעומת 13% מהנשים שהשתתפו בסקר.

במהלך השהייה בשירותים המשתמשים מפעילים גם יישומים מסוגים שונים ומשונים, והסקר מצא שככל שהדור מתקדם יותר, כך השימוש ביישומים בשירותים מרובה יותר. כך, 59% מבני דור ה-Y משתמשים ביישומים בשירותים (ו-16% מהם אפילו ביצעו רכישה באינטרנט בזמן שהותם שם) לעומת 43% מבני דור ה-X, ו-22% מבין המשתמשים המבוגרים יותר.

"הכתובת נמצאת על קיר השירותים", אמרה ניקול ברדט, מנהלת ב-11mark. "המחקר הזה מאשר את מה שכולנו יודעים – שהמקום הפרטי האחרון כבר אינו פרטי בכלל. תופעת 'הנייד בכל מקום' מביאה עימה מגוון של הזדמנויות חדשות עבור תקשורת תבונתית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים