גיא ריצ'קר, HP ישראל: "המנמ"ר אינו פיל לבן – אלא הבסיס לתפקוד העסקי בארגון"

"על המנמ"רים לספק IT חדשני, כדי שהם יוכלו לתמוך בתהליכים העסקיים בארגון בצורה מיטבית", אמר ריצ'קר, מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל ● לדבריו, "נמשיך להגדיל את נתח השוק שלנו ולבסס את מעמדנו בעולם ניהול ה-IT, נעניק למנמ"רים ערכים מוספים וכלים לניהול עסקיהם בצורה יעילה ככל האפשר וניקח אותם למימדים נוספים, כגון ענן מיחשוב פנימי, חיצוני, או בן כלאיים"

"המנמ"רים אינם פיל לבן, בבחינת מרכז הוצאות לארגון, אלא מערך המיחשוב שבראשותם מהווה את הבסיס לתפקוד העסקי בארגון. אם הם יספקו IT חדשני, הם יוכלו לתמוך בתהליכים העסקיים בצורה מיטבית", כך אמר גיא ריצ'קר, מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל.

ריצ'קר דיבר לקראת אירוע למנמ"רים שיערוך האגף במלון בראשית במצפה רמון באמצע החודש הבא. לדבריו, "בין שלל מצוקות המנמ"רים, הם נדרשים לייעל את ההשקעה בהוצאות ולהפנות אותן מתחזוקת הקיים לחדשנות ולשיפור. לכן, נדרש למצב את תחום פעילות ה-IT ככזה המתואם עם המטרות והיעדים העסקיים של הארגון ולצד זה מאפשר שיפור ביצועים, ניהול נכון יותר של ההוצאות וכמובן – עמידה נכונה יותר בהלימה לרגולציות".

הוא הוסיף, כי "השקנו באחרונה את גרסה 9 של ה-Business Service Management. הרעיון הוא לבצע ניהול ובקרה על מערך ה-IT הארגוני, ולספק מבט אחיד על תשתיות וירטואליות, תשתיות פיזיות ותשתיות מבוססות שירותי ענן – והכול במקום אחד. אנחנו יודעים כיום לזהות כשלים, גם לפני שהם מתרחשים, ולדווח לצוות ה-IT בחברה האם הם נובעים מכשל במערכות פנימיות שנמצאות באחריותם או מתקלות של ספקי שירות חיצוניים. כך, מתבצע ניטור הפעולות והתהליכים העסקיים שבאחריות ה-IT, מהמשתמש עד הנתב, במשולב, כאשר האחראים על המערכת יכולים לתעדף את הטיפול בתקלה ולהגיב טוב יותר ומהר יותר. הם יכולים אף להבין האם הבעיה היא ביישום, במחשב או ברשת התקשורת".

"המערכת מספקת אינטגרציה לכל הכלים, היא שקופה וקלה", הוסיף ריצ'קר. "מדובר בפלטפורמת ניהול השירותים העסקיים בארגון שהיא אינטגרטיבית לא רק 'בתוך' עצמה, אלא היא גם מתממשקת למערכות אחרות".

ריצ'קר ציין ש-"התוכנה כוללת כמה רכיבים: CMDB דינמי, עם אינטגרציה למערכות אבטחת מידע, לצד נגיעות לעולם המובייל. הוספנו עוד נדבך – לוח מחוונים ל-CXO, כך שהוא יוכל לנהל את סביבת ה-IT כסביבה עסקית לכל דבר. בעזרת השימוש במערכת, לרבות לוח המחוונים, המנמ"ר מקבל יותר הלימה בין העסק ל-IT ומספק ממשק ניהול למנהלים בכירים. במקום שהבכיר ייכנס למערכת ויראה עץ של תלויות, שלא אומר לו הרבה ברמה העסקית, כעת הוא רואה אילו שירותים עסקיים שלו עלולים להיפגע וכך ביכולתו לתעדף את הטיפול בבעיה על פי מידת השלכתה על העסק".

"חליפת הפתרונות של HP לניהול ביצועי המיחשוב, IT Performance Suite, היא פלטפורמה המשלבת את עולמות ה-BSM ,BSA, מיכון ו-ALM", אמר. "היא מספקת את כלל הטיפול בניהול ה-IT, משלב האסטרטגיה והתכנון של פרויקטים ועד לשלב התפעולי. המערכת כוללת טיפול בעיצוב ובבדיקות, לרבות בדיקות עומסים וביצועים, ועד לשלב התפעולי – עולם הניהול ועולם המיכון, לטובת צמצום טעויות אנוש. כך, כל בכיר בארגון מקבל עולם תוכן משלו והמנמ"ר משפיע על התהליכים העסקיים של הארגון".

הוא הוסיף ש-"בימים אלה אנחנו נמצאים בפתחם של כמה פרויקטים לשדרוג המערכת, בקרב ארגונים במגזר הפיננסי, הציבורי, ארגוני היי-טק וטלקום. השנה נסיים סבב של שדרוגים בקרב לקוחות קיימים, על מנת שהם יוכלו לקבל ערך מוסף משמעותי בתחום. במקביל, נשמר את המיצוב שלנו בשוק כמובילי פתרונות BSM".

מה לגבי עולם ה-ALM?
"בעולם הזה לקחה HP אסופת כלים ויצרה פלטפורמה אחודה. היא מנהלת את כל מחזור החיים של הפיתוח – מרמת העיצוב עבור בבדיקות וכלה בשחרור גרסה. ערכנו אירוע לקוחות בתחילת השנה שעברה וכעת אנחנו מתחילים לקטוף את הפירות".

מה התוכניות להמשך?
"נמשיך להגדיל את נתח השוק שלנו בעולם ניהול ה-IT", סיכם ריצ'קר, "נעניק למנמ"רים ערכים מוספים וכלים לניהול עסקיהם בצורה יעילה ככל האפשר. ניקח אותם למימדים נוספים, כגון ענן מיחשוב פנימי, חיצוני, או בן כלאיים".

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים