נט-אפ הטמיעה מערכת אחסון שלה במרכז רפואי הדסה; ההיקף: 750 אלף שקלים

מערך האחסון שהוטמע איחד את סביבות ה-IT וה-PACS באמצעות מערכת FAS3210 ● הוא אף כלל סביבת התאוששות מאסון (DR) עם רפליקציה של טכנולוגיית SnapMirror, שמגבה את הנתונים, מגנה עליהם במקרה אסון ומשכפלת נתונים בסביבות ייצור

אנשי נט-אפ (NetApp) ישראל הטמיעו מערך אחסון של החברה במרכז הרפואי הדסה בירושלים. הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא נאמד ב-750 אלף שקלים.

מערך האחסון המאוחד שהוטמע נועד לסביבות ה-IT וה-PACS (ר"ת Picture Archiving & Communication System – מערכת אירכוב ותקשורת תמונות). הפתרון הביא לאיחוד בין שתי סביבות אלה באמצעות מערכת FAS3210 וכלל סביבת התאוששות מאסון (DR) עם רפליקציה של טכנולוגיית SnapMirror, שמגבה את הנתונים, מגנה עליהם במקרה אסון ומשכפלת נתונים בסביבות ייצור. זאת, כדי לסייע ללקוחות לקבל החלטות במהירות רבה יותר וליהנות מהחזרים טובים יותר על ההשקעות בתשתית.

הפרויקט אף גרם לכך שהמרכז הרפואי הדסה השיג סביבה אחודה, שמספקת שירותי SAN ו-NAS, יעילות וחסכון בנפחים באמצעות טכנולוגיית SnapShot, מניעת שכפול מידע (דה-דופליקציה), הקצאה רזה (Thin provisioning) והגנה מבוססת טכנולוגיית Raid-DP. סביבת ה-VMS של הדסה אוחסנה אף היא על גבי הפתרון האחוד של נט-אפ.

הדסה משתמשת במערכת ה-VMS כמערכת העיקרית, עליה היא מריצה את ליבת הארגון. בשל גמישות המערכת, ניתן לבצע הגירה של הנתונים מתוך המערכת הוותיקה יותר VMS.

אמנון הרוש, מנהל המחלקה לתשתיות וטכנולוגיה במרכז הרפואי הדסה, אמר ש-"הפתרון נותן לנו מענה לסביבות ה-SAN וה-NAS ומספק לנו טכנולוגיות יעילות להתמודד עם גודל וכמות המידע. המערכת מספקת לנו את הגמישות שחיפשנו ממערכת אחסון".

ברק שרפלר, מנהל אבטחת מידע וסיסטם במרכז הרפואי הדסה, אמר ש-"היישום של הפתרון עבר מיגרציה של נתונים ממערכות נוספות שיש אצלנו. הפתרון מאחד לנו את סביבות העבודה מהן אנחנו צריכים לאסוף נתונים, מקצר את זמני הגיבויים ומגן על המידע שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים