פטריק סקאנל, גלאסהאוס: הספקולציה על הידרדרות עסקי החברה, סגירה או פיטורים, איננה מבוססת

בעקבות פרסומים על כך שגלאסהאוס ישראל עומדת למכירה עקב הקשיים אליה נקלעה החברה האם, פרסמה החברה הודעה מיוחדת, לפיה הפרסומים מבוססים על שמועות בלבד ● "הסניף הישראלי השיג ב-2011 רווחיות וצמיחה בשיעור של 36% בהשוואה לאשתקד. גלאסהאוס העולמית השיגה אף היא רווחיות, וצמחה בשיעור של 33% באותה תקופה", נמסר

"הדיווחים על הידרדרות כלשהי של עסקי החברה, או על סגירה ופיטורי עובדים, איננה מבוססת לחלוטין. כל הצעה פוטנציאלית לרכישת הסניף הישראלי, המהווה נתח מצליח ביותר בחברה, תישקל אך ורק במידה ותשמור באדיקות על האינטרסים של לקוחותינו, עובדינו והחברה". דברים אלו מסר היום (ה') פטריק ג'יי סקאנל ג'וניור, נשיא ומנכ"ל גלאסהאוס (Glasshouse) העולמית, בהודעה מיוחדת שפרסמה החברה. הרקע להודעה הוא הפרסומים מהימים האחרונים, לפיהם החברה מנהלת מו"מ למכירת הסניף הישראלי שלה עם מספר גורמים בשוק.

"כחלק ממדיניות החברה איננו מגיבים לשמועות על נושאים כגון רכישות וכיוצא באלה", מסר סקאנל. "המאמר שפורסם מבוסס על ספקולציה, כולל הצהרות שאינן מדויקות, ומתייחס לנתונים כספיים ישנים ובכך גורם לחששות בקרב עובדינו, לקוחותינו וגורמים אחרים. לפיכך, בחרנו לפרסם את תגובתנו".

"גלאסהאוס נוקטת באסטרטגיה למיקסום רווחיות ותזרים מזומנים חיובי. הן הסניף הישראלי והן גלאסהאוס טכנולוגיות העולמית נהנים מן הביקוש האדיר הקיים בשוק לשירותי החברה – במיוחד לאור המורכבות והעלויות הכרוכות בענן, וירטואליזציה ודרישות תשתית אחרות, כמו גם איומים גוברים על ביטחונם של מסדי נתונים", נמסר בהודעת החברה.

על פי גלאסהאוס, הסניף הישראלי השיג ב-2011 רווחיות וצמיחה בשיעור של 36% בהשוואה לאשתקד, וגלאסהאוס העולמית השיגה אף היא רווחיות, וצמחה בשיעור של 33% באותה תקופה. "גלאסהאוס ישראל פועלת בהצלחה יתרה בשוק דינמי זה", קבע סקאנל.

החברה ציינה, כי הצהרה זו ניתנה כחריגה חד-פעמית ממדיניותה שלא להגיב על שמועות, וכי בעתיד תדבוק במדיניותה זו. כהוכחה ליציבות החברה ובמסגרת הרצון לשדר עסקים כרגיל, אמר יואל יסקרביץ' – מנכ"ל גלאסהאוס ישראל, כי עובדי ומנהלי החברה ישתתפו במסיבת פורים שתיערך ב-12 במרץ ברידינג 3, נמל תל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים