Broad Digital תתפעל את מערך הבילינג של Hot Net; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון יושם על תשתית Microsoft Dynamics CRM ● הוא מאפשר ל-Hot Net נגישות ורמת ביצועים גבוהה, זמינות ושרידות ● כמו כן, הפתרון כולל מספר תתי מערכות, בהן מודול בילינג למתן מענה מלא לצרכי חיובים קבועים, מודול רייטינג לתמחור וחיוב מבוססי שימוש USAGE ומודול לניהול מוצרים

חברת Hot Net יישמה את פתרון הבילינג של חברת Broad Digital, כחלק מהשקת שירותי ה-ISP שלה. הפתרון יושם על תשתית Microsoft Dynamics CRM. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

הפתרון מאפשר ל-Hot Net נגישות ורמת ביצועים גבוהה, זמינות ושרידות. השימוש שלו על תשתיות CRM בענן מאפשר ללקוחות העלאת רמת השירות והגברת המודעות לצרכי הלקוחות לצד מערכת חכמה לניהול כל ההתקשרות העסקית, ניהול החוזה והחיובים מולם.

המערכת, שניתנת כיום גם בענן וגם בהתקנה מקומית, מספקת בנייה של תהליכי בילינג דינמיים המשלבים בין אנשים לתהליכים אוטומטיים. זאת, על מנת לייעל תהליכים, לאפשר גמישות מרבית ברמת התמחיר של השירותים והמוצרים בזמן אמת, להגיב מהר לשינויים עסקיים ולספק תמונה עדכנית בזמן אמת של תהליכים עסקיים עבור מקבלי ההחלטות.

בנוסף לניהול לקוח מלא, שירותי הבילינג של Broad Digital כוללים מספר תתי מערכות עיקריות: מודול בילינג למתן מענה מלא לצרכי חיובים קבועים; מודול רייטינג לתמחור וחיוב מבוססי שימוש USAGE; מודול Account Receivables לניהול גבייה, חייבים וזיכויים של לקוחות שונים; מודול Invoicing להוצאת חשבוניות אוטומטית; מודול ניהול מוצרים; ומנוע Work Flow עסקי, כולל ממשקים לאמצעי תשלום שונים.

לדברי נדב שפיר, מנכ"ל Broad Digital, "בראיית לקוח, הפתרון שלנו מהווה קישור בין פיתוח עסקי של Hot Net והיכולת של הארגון להתרחב ולגדול ברמת גמישות גבוהה בשוק תחרותי ומשתנה לבין המערכות הפיננסיות, תוך מזעור סיכונים. יישום הפתרון יסייע לחברה גם בהתפתחות עתידית, תוך עמידה בלוחות זמנים מהירים ובתקציב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים