דיווחים: הדור הבא של ה-iPad יכונה iPad HD ולא iPad 3

אתר CNET מצטט מקור פנימי במחלקת הפיתוח של אפל, ומסביר שמטרת השם היא להדגיש את יכולות צג ה-Retina שצפוי המכשיר החדש לכלול ● ראיה נוספת לכך שזה אכן יהיה שמם של מחשבי הלוח מהדור החדש, אפשר למצוא ברשימה שפורסמה בבלוג גיזמודו, הכוללת של אביזרים אשר מיועדים למכשירי "iPad HD" ● השקת מכשירי ה-iPad החדשים צפויה להתקיים מחר

מכשירי ה-iPad מהדור החדש יכונו iPad HD, ולא iPad 3 כפי שנטען בהערכות מוקדמות – כך על פי ידיעה שהופיעה באתר CNET ונסמכת על מקור פנימי במחלקת הפיתוח של אפל (Apple), שכבר "סיפק בעבר מידע אמין". זאת, כדי להדגיש את היכולות של הצג המתקדם בטכנולוגיית Retina Display, שצפוי המכשיר לכלול.

ראיה נוספת לכך שזה אכן יהיה שמם של מחשבי הלוח מהדור החדש, אפשר למצוא ברשימה שפורסמה בשבוע שעבר בבלוג גיזמודו (Gizmodo), הכוללת שורה של אביזרים מתוצרת החברות גריפין (Griffin) ובלקין (Belkin), אשר מיועדים למכשירי "iPad HD".

אם אכן יכונו מחשבי הלוח החדשים iPad HD, יצטרף השם החדש לשמות דוגמת iPhone 3G, אשר מתארים מאפיינים של המכשיר, בניגוד לשמות שמורכבים ממספר בלבד. ככלל, אפל נוהגת לתת שמות שמתארים מאפיינים למוצרים הכוללים שיפור מתון ולא שיפור מהותי, ומכאן אפשר להעריך, כי מחשבי iPad החדשים לא יכללו את מעבדי A6 החדשים, אלא רק גרסה משופרת למעבדי A5 הוותיקים.

השקת הדור הבא של ה-iPad החדשים צפויה להתקיים מחר (ד'), באירוע שתערוך אפל לעיתונאים בסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים