אינטל השיקה את מעבדי ה-Xeon E5 החדשים ליישומי ענן וניתוח

יבמ, דל, HP, היטאצ'י, SGI וחברות נוספות, הציגו כבר מערכות שמבוססות על המעבדים החדשים ● על פי נתוני אינטל, השיפור בביצועים מגיע ל-80%, תוך שיפור צריכת האנרגיה ב-50% ● דיאן בריאנט, סגנית נשיא באינטל: "מי שיבחרו במעבדי Xeon E5 ייהנו מהביצועים המתבקשים, מכושר ההרחבה המתבקש, מתפוקה גבוהה של קלט/פלט ומאבטחה ברמה גבוהה"

מנהלי אינטל (Intel) חשפו את המעבדים המיוחלים ממשפחת Xeon E5-2600. המעבדים החדשים מיועדים לשרתים שנועדו לסייע בהתמודדות עם הדרישות הגוברות שמציבות טכנולוגיות מתקדמות דוגמת וירטואליזציה וענני מיחשוב, אשר מיושמות במרכזי הנתונים.

באירוע ההשקה ששודר אמש (ג') באינטרנט, הציגה דיאן בריאנט – סגנית נשיא באינטל ומנהלת החטיבה למרכזי נתונים ומערכות מקושרות, את היתרונות שמציעים השבבים החדשים. לדבריה, המעבדים מציעים שיפור של 80% בביצועים, וניצולת האנרגיה שלהם טובה ביותר מ-50% בהשוואה למשפחת המעבדים מהדור הקודם, Xeon 5600. כמו כן, ציינה בריאנט, כי גם יכולות הרשת והאבטחה של המעבדים החדשים שופרו.

המעבדים ממשפחת Xeon E5-2600 מצוידים בעד שמונה ליבות, ומתאימים למרכזי נתונים שאמורים להתמודד עם הדרישות שמציב עולם שבו שלושה מיליארד בני אדם ו-15 מיליארד מכשירים מחוברים לאינטרנט – כך על פי התחזית של סיסקו (Cisco) לשנת 2015. כל המשתמשים והמכשירים יתחברו דרך שרתים שמוצבים במרכזי נתונים, במתכונת של ענני מיחשוב או בחברות טלקום שמספקות שירותי גישה. מי שיבחרו במעבדי Xeon E5, הבטיחה בריאנט לעיתונאים ולאנליסטים שהשתתפו באירוע, "ייהנו מהביצועים המתבקשים, מכושר ההרחבה המתבקש, מתפוקה גבוהה של קלט/פלט ומאבטחה ברמה גבוהה".

יצרניות השרתים כבר התגייסו למערכה והרשימה של החברות שכבר הציגו מערכות שמצוידות במעבדים החדשים של אינטל כוללת את HP, יבמ (IBM), דל (Dell), היטאצ'י (Hitachi) ו-SGI. מנהלי HP הציגו את המערכות המשופרות מסדרת ProLiant Generation 8 עוד בחודש פברואר, בעוד שדל הציגה אתמול את השרתים החדשים מסדרת PowerEdge. מנהלי יבמ הציגו במסגרת ההשקה של המעבדים החדשים של אינטל, את השרתים החדשים שמצוידים במעבדי x86, ומעניקים למשתמשי הקצה יכולות גבוהות יותר בסביבות ענן וביישומי ניתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים