קומסק הסמיכה את חברת הסליקה לאשראי פלאקארד לתקן החדש של PCI; ההיקף: מיליון שקלים

פלאקארד מספקת לאלפי בתי עסק את הממשק שלה עם חברת האשראי בכל פעולת תשלום שמבצע לקוח באמצעות כרטיס אשראי ● תהליך ההסמכה כלל בחינה ובקרה של נהלי החברה, שיטת ההרשאות, המערכות הטכנולוגיות, התשתיות והרשת שלה, וכן מכלול היישומים שהיא מפתחת והשירותים שהיא מספקת

חברת קומסק ייעוץ, מקבוצת קומסק, הסמיכה את חברת פלאקארד לתקן האבטחה הבינלאומי PCIDSS, הגרסה החדשה של תקן PCI. היקף הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

כדי לקבל את תקן PCI, שפותח על ידי חברות האשראי הבינלאומיות, עסקים המבצעים חיובי אשראי נדרשים לעמוד בכל 12 הדרישות המרכזיות שלו או להשתמש בשירותי סליקה של חברה חיצונית שעומדת בעצמה בתקן. התהליך בפלאקארד, שבוצע על ידי עובדים משתי החברות, כלל בחינה ובקרה של נהלי החברה, שיטת ההרשאות, המערכות הטכנולוגיות, התשתיות והרשת שלה, וכן מכלול היישומים שהיא מפתחת והשירותים שהיא מספקת.

פלאקארד פועלת בשוק מזה 20 שנים ומספקת לאלפי בתי עסק את הממשק שלה עם חברת האשראי בכל פעולת תשלום שמבצע לקוח באמצעות כרטיס אשראי. הממשק מתבסס על תוכנה חכמה שכוללת רכיבים רבים ומבוססת על הצפנה חזקה מאוד, שקשה מאוד לפענוח בפעולות האקינג רגילות.

"הביקוש מצד לקוחות לתקן PCI זינק במידה ניכרת בשבועות האחרונים, מאז החלו התקפות ההאקרים האחרונות", אמר שלמה חורי, הבעלים וסמנכ"ל הטכנולוגיה של פלאקארד. "בנוסף, לקוחות מבקשים להיערך מבעוד מועד לתחילת 2013, המועד שבו כל עסק שמבצע חיובי אשראי יחויב לעמוד בתקן".

לדברי קרן בראון צמיר, מנכ"לית פלאקארד, שנכנסה לתפקידה לפני כחודש, החברה עובדת מאז ומתמיד עם תקן PCI ומכאן שכל בתי העסק שהם לקוחותיה לא נפגעו כתוצאה מפעולות ההאקר הסעודי. היא הוסיפה, כי "בעקבות גל הפריצות, חברות האשראי העלו מאוד את הדרישות לתקן והן מחייבות אותנו, החברות שמהוות את הממשק בינן לבין בית העסק, לעמוד בכל התקנים ולאכוף אותם בכל בתי העסק. בית עסק שאינן עובד על פי תקן PCI נוטל על עצמו סיכון חמור מאוד".

עוד היא אמרה, כי "בעקבות גל הפריצות, לקוחות דורשים, בראשונה, לוודא עם בעלי העסק האם יש להם תקן אבטחה לפני שהם נותנים לו את פרטי האשראי שלהם. זה שינוי גדול מאוד".

לדברי משה ישי, מנכ"ל קומסק ייעוץ, "קומסק ליוותה והסמיכה קרוב ל-100 פרוייקטים בארץ ובעולם לתקן PCI בשנה החולפת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים