כרמלה אבנר נכנסה לתפקידה כמנמ"רית הממשלה

המשימה הראשונה של אבנר תהיה להקים את המסגרת הארגונית של משרד המנמ"רית הממשלתית, ולאייש את 20 התקנים שכבר אושרו ● אופיר בן אבי, המשמש כיום מנהל מערך היישומים במערך ממשל זמין, מונה לממלא מקום מנהל ממשל זמין במקומה של אבנר

כרמלה אבנר החלה היום (ב') באופן רשמי את תפקידה כמנמ"רית הממשלה. היחידה החדשה, המוקמת בימים אלה במשרד האוצר, נועדה לקדם את רמת התיקשוב בכל משרדי הממשלה ולהביא לשיפור השירותים הממוחשבים לאזרח.

עם כניסתה לתפקיד, תרכז אבנר את כל תקציבי ממשל זמין, פרויקט מרכב"ה, להב"ה וכל יחידות הסמך הקשורות לחשב הכללי שמטפלות בתיקשוב. המשימה הראשונה שלה תהיה להקים את המסגרת הארגונית של משרד המנמ"רית הממשלתית ולאייש את 20 התקנים שכבר אושרו.

אבנר היא בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים בינלאומי של קלוג רקאנטי ותואר בוגרת בהנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. לפני כניסתה לתפקידה החדש, כיהנה במשך כעשרה חודשים כמנהלת ממשל זמין. בשני העשורים האחרונים מילאה אבנר שורה של תפקידים בכירים בתחום מערכות המידע והתפעול בחברות בינלאומיות, ביניהן נייס (Nice), נס טכנולוגיות, EDS (כיום HP) וטבע.

אופיר בן אבי, המשמש כיום מנהל מערך היישומים במערך ממשל זמין, מונה כממלא מקום מנהל ממשל זמין, במקומה של אבנר.

בהרמת הכוסית שנערכה הבוקר לציון כניסתה של אבנר לתפקיד, ברך אותה ממלא מקום מנכ"ל משרד האוצר, דורון כהן. באירוע השתתפו גם טל הרמתי – סגן בכיר לחשבת הכללית ועו"ד רו"ח מיכל עבאדי-בוינג'ו – החשבת הכללית במשרד האוצר.

מימין: טל הרמתי, סגן בכיר לחשבת הכללית; דורון כהן, ממלא מקום מנכ"ל משרד האוצר; עו"ד רו"ח מיכל עבאדי-בוינג'ו, החשבת הכללית במשרד האוצר; וכרמלה אבנר, הממונה על התיקשוב הממשלתי. צילום: יעל בן שמחון, דוברות משרד האוצר

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעקב

    צרור ברכות, כרמלה. אתגר עצום, תפקיד גדול; אך נפלה בחלקך הזכות להיות זו שתיצור בתפקיד זה את התוכן, העוצמה, החזון, הגבולות והתרבות הארגונית לשנים קדימה. ב ה צ ל ח ה.

אירועים קרובים