אינטרנט אקספלורר 10 יותאם במיוחד לחלונות 8 ויצויד בממשק Metro

הדפדפן ייתמך במחוות מולטי-טאץ', שהפכו כבר לטבע שני עבור אלו שמרבים לגלוש באינטרנט במכשירים עם צגי מגע ● זאת, במסגרת השאיפה של מיקרוסופט להעמיק את חדירתה לשווקים של מחשבי הלוח ומכשירים נוספים ● במסגרת השיפורים יועברו גם אמצעי הבקרה של IE10 לרקע, בעוד שתכני האינטרנט והיישומים יוצבו במרכז הבמה

גרסה 10 של אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) תותאם במיוחד למערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) – כך על פי הודעה שפורסמה בבלוג הרשמי של מיקרוסופט (Microsoft). לשם כך, תצויד הגרסה המיועדת של הדפדפן בממשק Metro, שמאפיין מוצרים רבים של החברה – ממערכת ההפעלה חלונות 8 ועד לקונסולת המשחקים אקס-בוקס (Xbox) המשודרגת. בנוסף, יותאם הדפדפן החדש הן למחשבים רגילים עם מקלדת ועכבר, והן למכשירים שמצוידים בצג מגע.

במסגרת השיפורים יועברו אמצעי הבקרה של הדפדפן לרקע, בעוד שתכני האינטרנט והיישומים יוצבו במרכז הבמה. הדפדפן ייתמך במחוות מולטי-טאץ', שהפכו כבר לטבע שני עבור אלו שמרבים לגלוש באינטרנט במכשירים עם צגי מגע. זאת, במסגרת השאיפה של מיקרוסופט להעמיק את חדירתה לשווקים של מחשבי הלוח ומכשירים נוספים, שנתפסים כתחליפים מודרניים למחשבים הנייחים המסורתיים.

הממשק החדש של IE10, יכלול, בין היתר, אריחים שייצגו דפי אינטרנט, בדומה לאריחים המייצגים יישומים בחלונות 8, תמונות ממוזערות שמייצגות כרטיסיות שבהן מוצגים אתרי אינטרנט, וגם שדה כתובת עם מנגנון של השלמה אוטומטית. אמצעי האבטחה יכללו מנגנונים להגנה מפני מתקפות צולבות (XSS), דירוג מוניטין של יישומים, גלישה בפרטיות, הגנה מפני מעקב אחר נתיב הגלישה ויכולות שחזור.

השקת הגרסה המוגמרת של הדפדפן צפויה לקראת סוף שנת 2012. בדומה למערכת ההפעלה החדשה, לפחות בזירה של מחשבי הלוח, מצפה לדפדפן החדש תחרות לא פשוטה מול מחשבי iPad של אפל (Apple) ושלל מחשבי לוח שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים