הראל הטמיעה מערכת אחסון של נט-אפ במקאן אריקסון; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

המניע לפרויקט הוא הצורך לספק מענה להיקפי המידע האדירים של הפרסום הדיגיטלי ● לצורך כך הוטמעה מערכת FAS3210 של נט-אפ, המספקת סביבת שירותי אחסון אחודה עבור 400 משתמשי הקבוצה, על גבי רשת מיחשוב אחת וגיבוי באתר חלופי ● שרון זינגר, מנמ"ר קבוצת מקאן אריקסון: "בעידן הפרסום הדיגיטלי והיקפי המידע האדירים שאנו עובדים עימם, מערכות המיחשוב הקיימות לא הצליחו להתמודד כראוי עם צרכי המשתמשים"

הראל טכנולוגיות מידע השלימה פרויקט להקמת מערך אחסון מבוסס נט-אפ (NetApp) בקבוצת הפרסום מקאן אריקסון. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל לפני כחצי שנה והסתיים באחרונה, מוערך במאות אלפי שקלים.

המניע לפרויקט הוא הצורך לספק מענה להיקפי המידע האדירים של הפרסום הדיגיטלי. לצורך כך הוטמעה מערכת FAS3210 של נט-אפ, המספקת סביבת שירותי אחסון אחודה (NAS) עבור 400 משתמשי הקבוצה, על גבי רשת מיחשוב אחת וגיבוי באתר חלופי. כך, אוחדו שרתי הקבוצה המבוזרים על שרתי קבצים. באתר הגיבוי הוטמעה טכנולוגיית השכפול SnapMiror, המאפשרת שכפול וגיבוי של כלל הנתונים והבטחה כי גם במקרה של פגיעה בתשתיות המיחשוב, ניתן יהיה לחזור לפעילות עסקית סדירה במהירות וביעילות.

"בעידן הפרסום הדיגיטלי והיקפי המידע האדירים שאנו עובדים עימם, מערכות המיחשוב הקיימות לא הצליחו להתמודד כראוי עם צרכי המשתמשים", אמר שרון זינגר, מנמ"ר קבוצת מקאן אריקסון. "הפרויקט ענה לצרכים שלנו וכעת אנו יכולים לייעל את מהירות העבודה ובעיקר לוודא כי לא תהיה פגיעה קריטית בפעילות העסקית שלנו, בשל אובדן קבצים או חומרים דיגיטליים".

לדברי דודי דביר, יועץ טכנולוגיות בכיר, הראל טכנולוגיות מידע, "הפרויקט מאפשר גם לאחסן כמויות אדירות של מידע ונתונים וגם לשמור עליו באמצעות גיבוי באתרים חלופיים. המערכת של נט-אפ משפרת את סביבת המיחשוב המשלבת אחסון מידע, מביאה להורדת עלויות תחזוקה ולהגנה מירבית על הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים