דו"ח: טים קוק עקף את סטיב ג'ובס בדירוג ההערכה של עובדי אפל

על פי דירוג שערך האתר Glassdoor, לא פחות מ-97% מעובדי אפל סומכים על הניהול של קוק ● לשם השוואה, במהלך תקופת כהונתו של ג'ובס, זכה מייסד החברה ב-95% ● בין המנהלים האחרים שמופיעים בראש הדירוג נמנים גם לארי פייג' - מנכ"ל גוגל, ופול אוטליני - מנכ"ל אינטל

הייתכן שמנכ"ל אפל (Apple) החדש, טים קוק, פופולארי יותר בקרב עובדיו בהשוואה לקודמו, סטיב ג'ובס המנוח? על פי תוצאות הדירוג שערך האתר Glassdoor, לא פחות מ-97% מעובדי אפל ציינו שהם סומכים על הניהול של קוק. לשם השוואה, זכה ג'ובס במהלך כהונתו לציון של 95% בלבד. עם זאת, יצויין, כי כשפרש ג'ובס מתפקידו, באוגוסט 2011, זכה גם הוא לציון של 97%.

טים קוק הצטרף לאפל במרץ 1998, ומונה לתפקיד המנכ"ל באוקטובר 2011, לאחר פרישתו של המנכ"ל האגדי ואחד ממייסדי החברה. אחד מעובדי אפל ציין באתר Glassdoor, כי "אני חושב שההנהלה שלנו עושה עבודה נפלאה. אנו נהנים מהצוות הניהולי הטוב ביותר בין כל החברות".

דירוג המנהלים באתר Glassdoor מבוסס אך ורק על משוב מעובדי החברות. הדירוג, שהוא למעשה שאלון באינטרנט, כולל שאלה אחת בלבד: האם אתה סומך על האופן שבו המנכ"ל מוביל את החברה? על פי נתוני Glassdoor, בשנה שעברה לבדה השיבו על השאלה למעלה מ-280,000 עובדים.

"רבים חששו כיצד יתקבל קוק על ידי העובדים, וכיצד הוא יוביל את ענקית ההיי-טק, אך נראה שהוא ביסס היטב את מעמדו", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג הרשמי של Glassdoor.

רשימת חמשת המנכ"לים המובילים בדירוג של Glassdoor כוללת גם את מנכ"ל קוואלקום (Qualcomm), פול ג'ייקובס – במקום השני עם ציון 95; מנכ"ל גוגל (Google), לארי פייג' – במקום השלישי עם 94%, אך עם ציון נמוך מאריק שמידט אותו החליף, שזכה לציון של 96; מנכ"ל אינטל (Intel), פול אוטליני – במקום הרביעי עם 93%; ומנכ"ל VMware, פול מריץ – במקום החמישי עם 90%.

עוד ברשימת 25 המנכ"לים המובילים: מנכ"ל אמזון (Amazon), ג'ף בזוס, שהגיע למקום העשירי עם 79%; ומנכ"לית HP, מג וויטמן, האישה היחידה ברשימה, שהתמקמה במקום התשיעי עם 80%. יצוין, כי ביחס לקודמיה היא מובילה בפער ניכר: קודמה בתפקיד, ליאו אפותקר, זכה ל-57% תמיכה, ואילו קודמו, מארק הארד, זכה ל-34% בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים