013 נטוויז'ן: הרווח הנקי עלה ב-10.54% ל-23 מיליון שקלים
הרווח הנקי למניה עמד על 0.98 שקלים - גידול של 48.49% לעומת הרבעון המקביל ב-2008 ● הרווח התפעולי זינק ב-68.03%, והסתכם ב-45.39 מיליון שקלים ● מספר לקוחות החברה המחוברים לאינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון על כ-570 אלף ● ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "בתוך הקשיים של המשבר הכלכלי טמונות גם הזדמנויות עבורנו"
013 נטוויז'ן פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של 2009 ונראה שההאטה הכלכלית לא השפיעה לרעה על החברה. הכנסותיה הסתכמו ב-305.73 מיליון שקלים – גידול 1.89% לעומת הכנסות של 300.07 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת, והרווח הנקי צמח בשיעור של 10.54%, לרמה של 29.92 מיליון שקלים, לעומת 27.07 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למניה עמד על 0.98 שקלים – גידול של 48.49% לעומת 0.66 שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
בשלושת החודשים הראשונים של 2009 היו לחברה הוצאות גולמיות בסך 235.09 שקלים – ירידה של 3.59% לעומת הוצאות של 243.84 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי עלה ל-70.64 מיליון שקלים גידול יפה של 25.30% לעומת 56.23 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי השולי עמד על 23.11% לעומת 18.74% ברבעון המקביל אשתקד.
ההוצאות התפעוליות של החברה פחתו ב-10.83%, והסתכמו ב-26.97 מיליון שקלים, לעומת 30.24 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2008. הרווח התפעולי זינק ב-68.03% והסתכם ב-45.39 מיליון שקלים, זאת לעומת רווח תפעולי של 26.97 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח התפעולי השולי עמד על 14.29% ברבעון הנוכחי, זאת לעומת 8.66% ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
הונה העצמי של החברה נאמד ב-1.021 מיליארד מליון שקלים בהשוואה להון עצמי של 1.075 מיליארד ברבעון הקודם, ירידה הנובעת בעיקר מדיבידנד, שהוכרז לראשונה בתולדות החברה, בסך 90 מליון שקלים, כשמנגד חל גידול בהון העצמי כתוצאה מהרווח הנקי של החברה.
מספר הלקוחות המחוברים באמצעות נטוויז'ן לאינטרנט המהיר עמד בסוף הרבעון הראשון של 2009 על כ-570 אלף, זאת לעומת 542 אלף ברבעון המקביל אשתקד. נתון זה מהווה גידול נטו של כ-28 אלף לקוחות, לאחר שברבעון הראשון של 2009 גייסה החברה כ-4,600 לקוחות.
ריצ'ארד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן, הגיב לתוצאות החיוביות: "אנו מדווחים היום על שיפור בתוצאות הכספיות של החברה בכל הפרמטרים, למרות המיתון והמשבר הכלכלי במשק. ברבעון זה חל גידול מרשים במספר לקוחות החברה אשר הצטרפו לשירות הקו הביתי שהשקנו ברבעון הקודם. כמו כן, אנו רואים מגמת שיפור גם בשירותי התקשורת המנוהלים וגידול בנתח השוק של החברה בשיחות לחו"ל. עם זאת, חלה ירידה של כ-5% בשלושת החודשים האחרונים בתעבורת הדקות היוצאות מישראל. החברה ממשיכה לעקוב אחר המצב בשווקים וההאטה הכלכלית, ונערכת בהתאם בכל המגזרים ותחומי הפעילות. בתוך הקשיים טמונות גם הזדמנויות עבורנו ואנו פועלים באופן אקטיבי, על מנת לנצל את ההזדמנויות ולצאת מחוזקים מהמשבר. אני גאה לגלות, כי עד עתה מימשו לקוחותינו כרטיסי טיסה בשווי של כ-5 מיליון שקלים במסגרת ההחזר על שיחותיהם לחו"ל באמצעות 013 נטוויז'ן.
תגובות
(0)