אפל ממשיכה להסתבך בפרשיית ה-4G: גם בריטניה שוקלת צעדים נגד יצרנית ה-iPad

"לידינו הגיעו 24 תלונות שונות העוסקות ביכולות ה-4G שמייחסת אפל ל-iPad החדש. אנו בודקים את הנושא, כדי להחליט האם יש עילה לפתיחת חקירה", מסר דובר הממונה על הפרסום בבריטניה ● אפל, כזכור, נתקלה בבעיה דומה גם באוסטרליה, שם קבע הרגולטור, כי הפרטים הטכנולוגיים שמפרסמת אפל בנוגע לטאבלט החדש שלה אינם מדויקים, ואף מטעים את הרוכשים הפוטנציאליים

הממונה על הפרסום בבריטניה בודק האם לפתוח בחקירה נגד אפל (Apple), כדי לבדוק את האפשרות שהיא מפרסמת את ה-iPad החדש באופן שמטעה את הציבור. זאת, בעקבות תלונות צרכנים שביקשו להשתמש ביכולות ה-4G (דור רביעי סלולרי) של המכשיר, שאינן זמינות בממלכה המאוחדת. "לידינו הגיעו 24 תלונות שונות העוסקות ביכולות ה-4G שמייחסת אפל ל-iPad החדש. אנו בודקים את הנושא, כדי להחליט האם יש עילה לפתיחת חקירה", מסר דובר הממונה על הפרסום בבריטניה.

אפל, כזכור, נתקלה בבעיה דומה גם באוסטרליה, שם קבע הגוף הרגולטורי של המדינה, ה-ACCC, כי הפרטים הטכנולוגיים שמפרסמת אפל בנוגע לטאבלט החדש שלה אינם מדויקים, ואף מטעים את הרוכשים הפוטנציאליים. לפי ה-ACCC, אפל מפרסמת, כי ה-iPad תומך ברשתות 4G, למרות שלהוציא את ארצות הברית וקנדה – הדבר לא נכון בפועל. באוסטרליה יש רק ספקית שירות אחת שמציעה שירותי דור רביעי, אולם לא באותו ספקטרום התדרים שבו פועלות חברות הסלולר בצפון אמריקה. לכן, גם היא אינה יכולה לספק גלישת דור רביעי עבור משתמשי ה-iPad החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים