מנכ"ל יאהו! מפרט את תכנית ההתאוששות שלו: "רק הלקוחות שלנו יחליטו אם ננצח או נפסיד"

החברה תאורגן מחדש לשלוש חטיבות יסוד החל מה-1 במאי, תוך חידוד הפוקוס על המשתמשים, המפרסמים ותחומים שלא זכו לדגש מספיק מצידה, כמו מסחר מקוון – כך מסר סקוט תומפסון ● "היעד המרכזי שלנו הוא להוביל את השוק בעסקי הליבה, מה שיקנה לנו את הזכות לחפש הזדמנויות גידול חדשות בתחומים אחרים", כתב מנכ"ל יאהו! במזכר פנימי ששלח

יאהו! (!Yahoo) תחזור למגמת צמיחה בזכות מבנה חברה חדש וחידוד הפוקוס על המשתמשים, המפרסמים ותחומים שלא זכו לדגש מספיק מצידה, כמו מסחר מקוון – כך על פי סקוט תומפסון, מנכ"ל החברה. תומפסון, מנכ"ל PayPal לשעבר, אמר את הדברים במזכר פנימי ששלח אמש (ג'). לדבריו, החברה תאורגן מחדש לשלוש חטיבות יסוד החל מה-1 במאי.

כך, הסביר תומפסון, תתמקד חטיבת היסוד הראשונה של יאהו! בצרכנים. בראש החטיבה יעמוד רוס לווינסון, והיא תתמקד בהידוק הקשר בין שירותי הדואר האלקטרוני של החברה, רשת שיתוף התמונות פליקר (Flickr), מנוע החיפוש של יאהו! ותחום המסחר המקוון. חטיבת היסוד השניה תהיה זרוע ה-"אזורים", שתעבוד מול המפרסמים. החטיבה השלישית תהיה חטיבת הטכנולוגיות – שתפתח את הפלטפורמות של חלוצת האינטרנט ותשדרג את התשתיות.

"היעד המרכזי שלנו הוא להוביל את השוק בעסקי הליבה, מה שיקנה לנו את הזכות לחפש הזדמנויות גידול חדשות בתחומים אחרים", כתב מנכ"ל יאהו!, שכזכור פיטר באחרונה 2,000 עובדים, המהווים 14% מכח העבודה של החברה. "בתקופה הקרובה תקבלו פרטים נוספים מכל אחד מראשי החטיבות החדשות, שיפרט את תוכניות הגידול והצמיחה שלו. בסופו של דבר, רק הלקוחות שלנו יחליטו אם ננצח או נפסיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים