המעצב פיליפ סטארק: אפל תציג עוד השנה פרויקט "מהפכני"

סטארק ציין, כי החברה מפתחת את הפרויקט ביחד עימו, אולם סירב להרבות בפרטים ● בראיון לעיתון הצרפתי לה פיגארו הוא אמר, כי נהג להיפגש תכופות עם סטיב ג'ובס המנוח וכי הוא ממשיך בכך עם רעייתו ● באפל מכחישים, כי החברה עובדת עם סטארק על פרויקט חדש

המעצב הצרפתי הידוע פיליפ סטארק מפתח ביחד עם אפל (Apple) פרויקט "מהפכני" שיופיע עוד השנה – כך הוא אמר בראיון לעיתון הצרפתי לה פיגארו. סטארק לא הרבה בפרטים, והזכיר את "התרבות או הדת של החשאיות" הנהוגה באפל, אך הבטיח שלקראת סוף השנה יפורסמו פרטים נוספים על אותו פרויקט.

לדברי סטארק, הוא נהג להיפגש עם סטיב ג'ובס המנוח, ממייסדי אפל, מדי חודש בקליפורניה במשך שבע שנים, והוא מוסיף לנסוע לקליפורניה כדי להיפגש עם אלמנתו של ג'ובס, לוריין פאואל. בעבר פורסם שסטארק שוקד עבור ג'ובס על עיצוב של יאכטה באורך של 75 מטרים, שהשקתה מתוכננת להמשך שנה זו או לשנה הבאה. ייתכן שפרויקט זה הוא הסיבה לפגישות הרבות עם ג'ובס ורעייתו.

סטארק ידוע כמעצב פורה ומגוון של מוצרים רבים – מכיסאות ומברשות שיניים ועד מכוניות חשמליות. הסגנון הפשוט והאלגנטי שלו משתלב היטב בזה של מוצרי אפל, ובין השאר, הוא עיצב רמקולים, אוזניות וכוננים קשיחים חיצוניים.

בתגובה לפרסומים הרבים שהופיעו ברשת על דבריו של סטארק מסרה דוברת אפל, כי החברה אינה עובדת עימו על פרויקט חדש, וסירבה לנחש לאיזה פרויקט התכוון המעצב הצרפתי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמואל

    geekspot דיווחו כי הפרוייקט יהיה עיצוב חנויות העתיד, חפשו את זה בגוגל

אירועים קרובים