מיקרוסופט פרסמה את רשימת המהדורות של חלונות 8

מערכת ההפעלה הבאה של הענקית מרדמונד תוצע בשלב ראשון בשלוש מהדורות עיקריות - Windows 8, Windows 8 Pro ו-Windows RT ● מהדורת Windows RT תהיה הבת החדשה במשפחת חלונות, והיא מיועדת להתקנה מראש במחשבי PC או במחשבי לוח עם מעבדי Arm ● היא תכלול גרסאות מגע של יישומי וורד, אקסל, פאואר פוינט ו-OneNote

מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט (Microsoft) תוצע, בשלב ראשון, בשלוש מהדורות עיקריות – Windows 8, Windows 8 Pro ו-Windows RT, כך כתב ברנדון לבלנק, מנהל תקשורת בחברה, בהודעה שפרסם אתמול (ב') בבלוג הרשמי של חלונות (Windows). זאת, עד שתצטרף אליהן המהדורה הרביעית – Windows 8 Enterprise.

לבלנק ציין, כי "חלונות 8 מציעה את מלוא הגמישות, בין אם מדובר במעבדי x86 בטכנולוגיית 64 ביט ובין אם במעבדי Arm. אפשר להשתמש בצגי מגע או במקלדת ועכבר, ואפשר גם לעבור בין אמצעי הקלט, לפי הצורך. אפשר לגלוש ב-Windows Store ולהוריד כל יישום רצוי. כל היישומים יפעלו אלה עם אלה ויאפשרו לשתף תמונות, מפות, אנשי קשר, קישורים וכל פריט אחר, בקלות ובמהירות".

הוא הבהיר, כי מהדורות חלונות 8 ו-Windows 8 Pro יוצעו למחשבים עם מעבדי x86 בטכנולוגיה של 32 ביט או 64 ביט. מהדורת חלונות 8 מיועדת בעיקר לצרכנים פרטיים, בעוד שמהדורת Windows 8 Pro מיועדת לחובבי מחשבים ולמשתמשים עסקיים, או לאנשים טכניים שזקוקים לתפקודים נוספים, כמו הצפנה, וירטואליזציה, ניהול של מחשבי PC ותקשורת בין מתחמים. מערכת Windows Media Center תוצע כתוסף עבור Windows 8 Pro.

מהדורת Windows RT תהיה הבת החדשה במשפחת חלונות, והיא מיועדת להתקנה מראש במחשבי PC או במחשבי לוח עם מעבדי Arm. המערכת החדשה תכלול גרסאות מגע של יישומי וורד (Word), אקסל (Excel), פאואר פוינט (PowerPoint) ו-OneNote.

עוד כתב לבלנק, כי מהדורת Windows 8 Enterprise, שתהיה מיועדת ללקוחות ארגוניים שחתמו על הסכמי Software Assurance, תציע את כל המאפיינים של מהדורת Windows 8 Pro בתוספת יכולות שמיועדות למחלקות מיחשוב, כמו: ניהול והתקנה מרחוק, יכולות אבטחה מתקדמות, וירטואליזציה וניידות.

מחירים ופרטים נוספים אודות המהדורות החדשות, הבטיח לבלנק, יפורסמו בהמשך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים