One1 מונתה לשותפה בכירה של מק'אפי

חטיבת המוצרים של One1 תפיץ ותטמיע פתרונות Risk and Compliance ומערכות Database Security של ענקית אבטחת המידע ● רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים של One1 תוכנה, אמר שהפתרונות "ייתנו לארגונים עוד שכבת הגנה והתמודדות מול דרישות הרגולציות הקיימות כיום וישלימו את המעגל לפתרונות הגנה לבסיסי נתונים שנמצאים בארגונים קיימים"

חטיבת המוצרים של One1 תוכנה מונתה על ידי מק'אפי (McAfee) לשותפה מסוג Premier למכירה והטמעה של פתרונות Risk and Compliance ומערכות Database Security.

עד לא מכבר שימשה One1 כנציגתה של חברת סנטריגו, שנרכשה על ידי מק'אפי לפני כשנה, בפתרונות של הגנה על בסיסי נתונים. הפתרון נמצא בשימוש של עשרות לקוחות בישראל ממגזרים שונים, ציבוריים וממשלתיים, בהם מגזרי הטלקום, פיננסי, ביטחון ותעשייה.

רוני רויטמן, מנהל חטיבת המוצרים של One1 תוכנה, אמר ש-"אני מאמין שנביא ערך מוסף גדול מאוד ללקוחותינו, הקיימים והחדשים, בכל נושא הפתרונות ב-Risk and Compliance של מק'אפי. דבר זה ייתן לארגונים עוד שכבת הגנה והתמודדות מול דרישות הרגולציות הקיימות כיום וישלים את המעגל לפתרונות הגנה לבסיסי נתונים שנמצאים בארגונים קיימים. כמו כן, הוא ייתן להם סוויטת פתרונות כוללת לארגונים שאין להם פתרון כולל של Risk and Compliance של מק'אפי. הניסיון שלנו באבטחת מידע לבסיסי נתונים, יחד עם סוויטת הפתרונות האחרים בכל נושא ה-Risk and Compliance, ייתן לארגונים ערך מוסף אדיר באבטחת המידע".

חטיבת המוצרים של One1 תומכת ביותר מ-40 לקוחות אנטרפייז של מק'אפי בישראל בהגנה על בסיסי הנתונים. היא מעסיקה צוות טכני נרחב שנותן מענה להטמעה, תמיכה, פריסייל ופוסט סייל של מערכות אבטחת מידע של Mcafee DB Activity Monitoring . מדובר בפיתרון שהינו חלק ממוצרי McAfee בתחום ה-Risk and Compliance.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים