יושב הראש החדש של נוקיה: "האסטרטגיה שלנו נכונה – אין צורך בשינוי"

"נוקיה מצויה בתקופת מעבר - יש לה את האנשים הנכונים והאסטרטגיה הנכונה, ובהדרגה יהיו לה גם המוצרים הנכונים", אמר יושב הראש, ריסטו סילסמה, בישיבה עם חבר המנהלים של החברה ● סילסמה אמר את הדברים לאור הערכות שייתכן שנוקיה תבצע שינוי אסטרטגי, מאחר שסדרת הטלפונים החדשה שלה לא מצליחה ועקב לחצים של בעלי מניות על החברה לבחון מחדש את שיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט

נוקיה

"אנחנו נמצאים בתקופת מעבר. יש לנוקיה (Nokia) את האנשים הנכונים והאסטרטגיה הנכונה, ובהדרגה יהיו לה גם המוצרים הנכונים. לכן, אני לא חושב שיש צורך בשינוי", כך אמר לפני ימים אחדים ריסטו סילסמה, יושב הראש החדש של החברה, בישיבה עם חבר המנהלים שלה.

סילסמה אמר את הדברים לאור הערכות שייתכן שהחברה תבצע שינוי אסטרטגי. על פי ההערכות, השינוי יבוצע לאור העבודה שמכירות הטלפונים החכמים מסדרת ה-Lumia החדשה לא מצליחות להתרומם ועקב לחצים של בעלי מניות לבחון שוב את ההחלטה לשתף פעולה באופן מלא עם מיקרוסופט (Microsoft) ועם מערכת ההפעלה שלה לטלפונים חכמים, חלונות פון (Windows Phone).

במקביל דחתה החברה את השמועות שבכוונתה להיכנס בקרוב לשוק הטאבלטים. השמועות נוצרו לאחר שהמנכ"ל היוצא של החברה, יורמן אולילה, אמר בראיון, כי "בעתיד יהיו מכשירים היברידיים שונים, כולל מכשירים בתבנית שונה".

לפי נוקיה, מה שאמר אולילה לא הובן נכונה. "כפי שאמרנו בעבר, אנחנו עוקבים בעניין אחרי התחום הזה, אבל לנו שום דבר להכריז שקשור לטאבלט כזה או אחר", אמר דובר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים