בזק בינלאומי פתחה את 2012 עם ירידה חדה ברווח הנקי

הרווח הנקי של בזק בינלאומי צלל ברבעון הראשון של השנה ב-22% ל-36 מיליון שקלים ● הרווח התפעולי של החברה צנח ב-185% ל-50 מיליון שקלים ● לעומת זאת, החברה רשמה במהלך הרבעון עלייה של 1% בהכנסות, שעמדו על 332 מיליון שקלים

ירידה חדה ברווח הנקי של בזק בינלאומי: מהתוצאות שפרסמה הבוקר (ד') החברה עולה, כי היא התחילה את 2012 עם צניחה של 22.1% ברווח הנקי, שעמד על 36 מיליון שקלים לעומת 46 מיליון ברבעון הראשון של 2011. הרווח התפעולי של החברה רשם ברבעון ירידה בולטת אף יותר – של 185% – והגיע ל-50 מיליון שקלים בהשוואה ל-61 מיליון. הכנסות החברה עלו ב-0.9% ועמדו על 332 מיליון שקלים אל מול 329 מיליון.

הירידה ברווחיות של בזק בינלאומי נובעת בעיקר מהגידול בהוצאות הפחת של החברה, שהוא פועל יוצא של ההשקעות שלה בכבל התת-ימי והשקעות נוספות שביצעה בזק בינלאומי בעיקר בעולם ה-ICT. לעומת זאת, חלה צמיחה במכירות שירותי האינטרנט של החברה על גבי תשתית הכבל התת-ימי ורשת האינטרנט החדשה, שהושקו בתחילת השנה. כמו כן, המשיכה הצמיחה במכירת פתרונות התקשורת לעסקים (ICT) של החברה. העליות הללו קיזזו את השחיקה המתמשכת בהכנסות משיחות בינלאומיות ומפעילות העברת שיחות בין מפעילי תקשורת בעולם.

עוד עולה מהדו"חות, כי ה-EBITDA של בזק בינלאומי ירד ב-1% והסתכם ב-84 מיליון שקלים לעומת 85 מיליון.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל החברה, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "הצלחותיה של בזק בינלאומי בעולמות האינטרנט וה-ICT בלטו במיוחד ברבעון הראשון של 2012, שאופיין בשינויים רגולטורים ותחרות חריפה בגזרות הפעילות השונות. הצמיחה המשמעותית של החברה בעולם האינטרנט וגיוס לקוחות במהירויות הגבוהות, על תשתית הכבל התת-ימי ורשת האינטרנט החדשה של החברה, הובילו לכך שיותר מ-50% מלקוחות החברה גולשים כיום במהירויות של 10 מגה-ביט ומעלה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דרור

    לא פלא, לאור השירות הגרוע שהם נותנים. דף הפייסבוק שלהם מלא בתלונות.

אירועים קרובים