מפעילת סלולר וירטואלית חדשה: יו-פון תציע דקות שיחה תמורת קנייה בסופר או בתחנת דלק

מחירי החברה עומדים על 18 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעת טקסט, 15 אגורות לכל מגה-ביט של גלישה ודמי מנוי חודשיים בסך 18 שקלים ● יו-פון תציע הטבה בדמות דקות חינם עבור רכישה ברשת מגה או בתחנות הדלק דור אלון, לפי מפתח של 10 דקות שיחה על כל רכישה של 100 שקלים, עד לתקרה של 200 דקות שיחה ● "אנחנו הופכים כל קניה רגילה ברשת מגה ובדור אלון ואלונית לדקות שיחה שנכנסות לחשבונית הבאה", אמר אריאל שרייבר, מנכ"ל יו-פון

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

אלון סלולר השיקה היום (א') בתל אביב את יו-פון, מפעילת סלולר וירטואלית חדשה מקבוצת אלון של איש העסקים דודי וייסמן. החברה תחל את פעילותה ב-22 במאי, בפריסה מתגלגלת של 43 נקודות ברחבי הארץ. מלבד המחירים הדומים לאחיותיה, מפעילות ה-MVNO, הבשורה של החברה היא הטבה בדמות דקות חינם עבור רכישה ברשת מגה או בתחנות הדלק דור אלון, לפי מפתח של 10 דקות שיחה על כל רכישה של 100 שקלים, עד לתקרה של 200 דקות שיחה.

מחירי החברה עומדים על 18 אגורות לדקת שיחה, 15 אגורות להודעת טקסט, 15 אגורות לכל מגה-ביט של גלישה ודמי מנוי חודשיים בסך 18 שקלים. החברה תציע גם סלים בהתאמה אישית ללקוחות בעלי דפוסי שימוש גבוהים, כמו חבילות של 200, 400 או 700 דקות, וכן סלי גלישה לחבילות דאטה גדולות יותר, סלי משפחה ועוד.

בנוסף, החברה היא הראשונה מבין מפעילות ה-MVNO שמציעה גם שירות של שיחות בינלאומיות סלולריות בתעריפים הנעים בין 0.7 ל-1.80 שקלים לרבים מהיעדים הפופולאריים.

"אנחנו לא קונים דקות ומוכרים דקות", אמר דודי וייסמן, במסיבת העיתונאים שנערכה לרגל השקת החברה. "הקמנו חברה סלולרית לכל דבר, מן היסוד, ואנו רק משתמשים באנטנות של אריקסון (Ericsson) שנותנות את השירות לפרטנר. כל השאר שלנו – מערכות בילינג, שירות, מכירות מכשירים וכן הלאה". וייסמן הדגיש את הערך שהוא רואה בפריסה הארצית של 700 נקודות מכירה של רשת מגה ותחנות הדלק דור אלון, יחד עם 1.2 מיליון חברי מועדון יו של הרשת, שהם בסיס לקוחות פוטנציאלי גדול מאוד.

כדי להתחרות מול המפעילות גם בתחום מכירות המכשירים, יו-פון תמכור מכשירי סלולר ותעניק הטבה בדמות תלושי רב-תו בסכומים שנעים בין 200 ל-700 שקלים עבור מכשירים יקרים.

"אנחנו הופכים כל קניה רגילה ברשת מגה ובדור אלון ואלונית לדקות שיחה שנכנסות לחשבונית הבאה", אמר אריאל שרייבר, מנכ"ל יו-פון. "כך, אנו הופכים את הקניות לערך כלכלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל רייזמן

    מעונין בפרטים על מכשיר DORO 615 לקשישים

אירועים קרובים