סיטריקס הכריזה על אסטרטגיית מיחשוב ענן חדשה

האסטרטגיה החדשה כוללת ארבעה רכיבים, שנועדו לסייע לארגונים להקים עננים חדשים, לגשר בין עננים מצד שלישי, להעביר שירותי ענן ולהפוך יישומי חלונות ושולחנות עבודה קיימים לשירותים דמויי-ענן ● להרחבת האסטרטגיה, הכריזה סיטריקס על פרויקט אבאלון - פתרון חדש אשר נועד לאחד חלק גדול מהטכנולוגיות של סיטריקס

סיטריקס (Citrix) הציגה את האסטרטגיה החדשה שלה לתמיכה בארגונים בכל הגדלים, בשימוש בשירותי מיחשוב ענן, והכריזה על שורה של מוצרים חדשים בתחום. החברה, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, ביצעה את ההכרזות החדשות בכנס השנתי Citrix Synergy שנערך בסן פרנסיסקו.

הרכיב הראשון באסטרטגיית "הנתיב החדש לענן" של סיטריקס, מתמקד בלהקל על ארגונים ליצור עננים בסגנון של אמזון (Amazon). על מנת להאיץ את תהליך האימוץ של מערכות מיחשוב ענן פתוחות, מיקדה סיטריקס את האסטרטגיה שלה בפלטפורמת ה- CloudStack – כעת חלק מה-Apache Software Foundation. על מנת לרתום את הכוח של Apache CloudStack לבסיס הלקוחות והשותפים שלה, הודיעה סיטריקס על ה-Citrix CloudPlatform, המופעלת עם Apache CloudStack.

האלמנט השני נועד להקל על ארגונים בחיבור מרכזי המיחשוב והעננים הפרטיים, לענן חיצוני מצד שלישי. המוצר המרכזי כאן הוא ה-Citrix CloudBridge – פתרון ש-"יושב" ב-"דלת האחורית" של הדטה-סנטר הארגוני ומספק לו חיבור לכל ענן חיצוני. גישה זו מאפשרת לארגונים לנצל את הגמישות והעלות הנמוכה של שימוש בענן חיצוני כחלק מאסטרטגיית השירותים שלהם בענן. ה-CloudBridge 2 שהציגה סיטריקס מהווה שיפור גרסה, המציג בפני הארגון רשימה של עננים המותאמים לחיבור דרך השירות ויכולת חיבור ב-"קליק אחד", המקלה על הליך החיבור באופן משמעותי.

Citrix NetScaler, שמהווה את הרכיב השלישי באסטרטגיה החדשה של החברה, עוסק בהעברת שירותי ענן למשתמשים הסופיים ברמת ביצועים, אבטחת מידע ואמינות גבוהים. הגרסה האחרונה שלו, העשירית במספר, עושה שימוש בטכנולוגיה בשם TriScale, המביאה את הגמישות, הפשטות ויכולת ההרחבות של הענן לארגונים. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, ה-NetScaler מסייע לארגונים להרחיב את הרשתות שלהם, ממש כמו בעננים המובילים בעולם.

להרחבת האסטרטגיה, הכריזה סיטריקס על פרויקט אבאלון (Project Avalon) – פתרון חדש אשר נועד לאחד חלק גדול מהטכנולוגיות של סיטריקס, כדי לסייע ללקוחותיה להעביר שולחנות עבודה ויישומי חלונות (Windows) לשירות ענן. עם פרויקט זה, יוכלו ארגונים לפרוס במהירות יישומי ושולחנות עבודה בסביבת חלונות בענן גמיש, באתר אחד או יותר ולעשות שימוש בעננים ציבוריים במודל לפי צריכה להמשכיות עסקית, שילוב מיזוגים ורכישות או תמיכה בפרויקטי off-shore.

מסיטריקס נמסר, כי "עם ההתקדמות בעידן הענן, חברות בכל מקום מחפשות כיצד ניתן לרתום את יתרונות מיחשוב הענן מבלי להפריע למודל העסקי הקיים אצלן. ההכרזות של סיטריקס על מוצרים וטכנולוגיות חדשות בתחום זה, מספקות ללקוחות 'נתיב חדש', פשוט ופרגמטי בדרך לענן – נתיב אשר יקל עליהם להקים עננים חדשים, לגשר בין עננים מצד שלישי, להעביר שירותי ענן ברמות הביצועים, האבטחה והאמינות הגבוהות ביותר ולהפוך יישומי חלונות ושולחנות עבודה קיימים לשירותים דמויי-ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים