מנכ"ל סאפ, ביל מקדרמוט, יגיע לביקור ראשון בישראל ביולי

מקדרמוט אישר את דבר הביקור, בתשובה לשאלה שהופנתה אליו בכנס SAPPHIRE 2012 ● המנכ"ל המשותף יגיע לביקור עבודה בארץ, במהלכו ייפגש עם הנהלת סאפ ישראל, העובדים וכן עם לקוחות נבחרים בארגונים שונים ● בנוסף, יבקר מקדרמוט במעבדת סאפ ברעננה ● כאשר נשאל שותפו, ג'ים הגמן-סנבה, מתי בכוונתו להגיע לארץ, השיב כי יעשה זאת "שבעה חודשים אחרי שביל יבקר בישראל"

17/05/2012 08:04
ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: פלי הנמר

ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ (SAP) העולמית, יגיע לביקור ראשון בישראל ביולי הקרוב – כך נודע לאנשים ומחשבים. מקדרמוט אישר את דבר הביקור, בתשובה לשאלה שהופנתה אליו בכנס SAPPHIRE 2012, שנערך השבוע באורלנדו וננעל אמש (ד'). מקדרמוט יגיע לארץ לביקור עבודה, במהלכו ייפגש עם הנהלת סאפ ישראל, העובדים וכן עם לקוחות נבחרים בארגונים שונים. בנוסף, יבקר המנכ"ל במעבדת סאפ ברעננה, הנחשבת לאחת מהמעבדות הגדולות ביותר שמפעילה חברת התוכנה.

ביקורו של מקדרמוט בישראל יחדש מסורת ארוכת שנים של ביקורים תכופים בארץ מצד מנכ"לי סאפ. אחת הסיבות לכך, היא העובדה שענקית התוכנה הגרמנית מעסיקה פה כ-1,000 עובדים ומשרתת שורה ארוכה של לקוחות. בנוסף למעבדה ברעננה, מפעילה סאפ גם סניף מכירות ישיר, בראשותו של מיקי מגדל.

מקדרמוט חולק את ניהול החברה עם שותפו הדני, ג'ים הגמן-סנבה, כאשר בין השניים מתנהלת הרמוניה מלאה בעבודה, לרבות חלוקת סמכויות ופרגון הדדי. כאשר נשאל הגמן-סנבה מתי בכוונתו להגיע לארץ, השיב כי יעשה זאת "שבעה חודשים אחרי שביל יבקר בישראל".

ביל מקדרמוט החל את הקריירה הניהולית שלו בזירוקס (Xerox), שם עבד כ-17 שנים. הוא טיפס במעלה סולם התפקידים ועד מהרה הפך לאחד מנשיאי החטיבות הצעירים ביותר בתולדות החברה הוותיקה. בהמשך כיהן תקופה קצרה כנשיא גרטנר (Gartner) העולמית, וב-2002 הצטרף לסאפ, כמנכ"ל אזור המזרח הרחוק. בפברואר 2008 הוא מונה למנכ"ל משותף בסאפ וב-2010 כבר שובץ ברשימת 25 המנהלים המשפיעים בעולם של המגזין פורבס (Forbes). כעת מוביל מקרדמוט יחד עם שותפו את המהפכה הגדולה ביותר שחוותה החברה מאז היווסדה לפני 40 שנה: מהפכת המובייל והענן.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

הכותבים הם שליחי אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים