סאפ העלתה פתרון לניהול מכשירים ניידים לחנות המקוונת של אמזון

על פי החברה, ההורדה של הרכיב היא קלה, והוא יוצע ללא תשלום בשבועיים הראשונים ● אנדי ג'אסי, סגן נשיא בכיר ב-Amazon Web Services: "מכיוון שהענן הופך במהירות לדגם פריסת ה-IT המועדף על עסקים מכל הגדלים, אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם סאפ"

פתרון ניהול המכשירים הניידים, SAP Afaria, זמין כעת בחנות המקוונת של אמזון (Amazon) – כך הודיעה סאפ (SAP) בכנס SAPPHIRE שנערך בשבוע שעבר באורלנדו, פלורידה. הפתרון, שנועד בין היתר לנהל באופן יעיל ובטוח את האפליקציות הניידות של הארגון, היה אחד הנושאים המרכזיים בהם דנו בכנס.

מחקר שנערך בשנה שעברה גילה, ש-75% מהארגונים מתירים שימוש במכשירים הניידים הפרטיים של העובדים למטרות עסקיות. נוכח המגמה ההולכת וגוברת של עובדים המשתמשים במכשירים ניידים בבעלות אישית במקום עבודתם, ניטור המכשירים הללו חיוני להגנה על מידע רגיש ולשיפור הפרודוקטיביות של העובדים.

ה-AWS Marketplace של אמזון היא חנות מקוונת שמסייעת ללקוחות לחפש, לרכוש ולפרוס בקלות תוכנות ושירותים הדרושים להם לניהול עסקיהם. "מכיוון שהענן הופך במהירות לדגם פריסת ה-IT המועדף על עסקים מכל הגדלים, אנו שמחים לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם סאפ", אמר אנדי ג'אסי, סגן נשיא בכיר ב-Amazon Web Services. על פי סאפ, ההורדה של הרכיב היא קלה, והוא יוצא ללא תשלום בשבועיים הראשונים.

"כשאנו מציעים את SAP Afaria בתשתית הענן המאובטחת והמדרגית של AWS, אנו מרחיבים את הקשר ההדוק שלנו עם AWS, ומקלים ככל הניתן על לקוחות ושותפים לנסות ולפרוס את פתרון ניהול המכשירים הניידים המוביל בענף, בדרך חסכונית ואמינה", אמר סאנג'יי פונן, נשיא Product Go-to-Market וראש חטיבת הניידות בסאפ. "הכרזה זו היא רק הצצה חטופה על מה שיגיע מסאפ, בעודנו פורסים את התשתית לחדשנות ארוכת טווח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים