סאפ הכריזה על פלטפורמה לפיתוח בסביבת HANA באמצעות מיחשוב ענן

ההשקה בוצעה בכנס של סאפ שנערך באורלנדו ● ד"ר וישאל סיקה, חבר הנהלת החברה והאחראי על הטכנולוגיה והחדשנות בה, אמר ש-"אנחנו מספקים, הן למפתחים והן למשתמשי הקצה שלנו, פלטפורמה פתוחה לחלוטין ובזמן אמת", אמר

סאפ (SAP) השיקה בכנס SAPPHIRE, שהסתיים לפני ימים אחדים באורלנדו, פלטפורמה שתאפשר למפתחי צד שלישי לפתח על סביבת HANA באמצעות מיחשוב ענן. ההשקה נעשתה במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה שסאפ חתמה עם אמזון (Amazon).

בהרצאה במליאה המרכזית של הכנס אמר ד"ר וישאל סיקה, חבר הנהלת סאפ והאחראי על הטכנולוגיה והחדשנות בחברה, כי "אנחנו מחויבים הן למפתחים והן למשתמשי הקצה שלנו, ומספקים להם פלטפורמה פתוחה לחלוטין ובזמן אמת".

"זמינותה של HANA למפתחים באמצעות שירותי הענן של אמזון מהווה אבן דרך חשובה ביחסינו עם סאפ", אמר טרי ווייז, האחראי על רשת השותפים העולמית של Amazon Web Services. "כעת אנחנו מציעים ללקוחותינו את הגישה לפיתוח יישומים עסקיים חדשים ומתקדמים על גבי פלטפורמת HANA בתוך דקות".

הכרזות נוספות בתחום הענן
סאפ הכריזה במהלך הכנס גם על פתרונות ענן עבור ארבעה קווי עסקים לניהול אנשים, כסף, לקוחות וספקים. אלה ישולבו במערכות ה-ERP תוך מינוף יכולות השוק של SuccessFactors, שסאפ רכשה תמורת 3.4 מיליארד דולרים.

החברה מתכננת לספק את פתרונות הענן לדיירים רבים (Multi-tenant), כחבילה הקשורה באופן רופף, של היישומים הטובים מסוגם. סאפ מתכננת להציע ללקוחות את הבחירה והגמישות לאמץ יישומים אלה בקצב שלהם, ככל שמתפתחים צרכי העסק שלהם. כשמשתמשים ביישומים אלה ביחד, מציעה החברה את הערך של פתרון יחיד יחד עם חוויה, תהליכים ושלמות נתונים עקביים של המשתמש והלקוח.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים