ארה"ב: המרכז הרפואי הגדול באילינוי החליף את תשתיות סיסקו במערכות אלקטל-לוסנט; ההיקף: 40 מיליון ד'

בכל אחד משני אתרי הדטה-סנטר של המרכז, הותקנו שני מתגי 10K בליבה, ואומצה ארכיטקטורת ה-Pod & Mesh של אלקטל-לוסנט, המאפשרת בניית פודים של 10G על בסיס ה-6900 ● האתרים יחוברו ביניהם ב-Dark Fiber ● פתרונות ה-Top of Rack מתבססים על Omniswitch 6900 ובקצוות הוטעמו כ-2,500 מתגי 6850E

המרכז הרפואי Advocate שבמדינת אילנוי בארצות הברית, החליף את כל תשתיות התקשורת מבוססות סיסקו (Cisco), ברשת חדשה מבית אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent), המבוססת על פתרונות Omniswitch Fabric עם ממשקי 10G ו-40G. היקפו הכספי של פרויקט הענק נאמד בכ-40 מיליון דולרים.

Advocate הינו המרכז הרפואי הגדול ביותר במדינת אילינוי ובעל מערך החירום הגדול בארצות הברית. הוא מעסיק 37,000 עובדים ומפעיל 12 בתי חולים ולמעלה מ-250 אתרים. הצורך הראשי של Advocate בפרויקט, היה ריכוז התשתיות לכדי תשתית וירטואלית אחת, על מנת להפחית את עלויות צריכת החשמל, להגביר את הזמינות ואת רמת השרידות ולהפוך את הרשת גמישה יותר.

בכל אחד משני אתרי הדטה-סנטר של המרכז, הותקנו שני מתגי 10K בליבה, ואומצה ארכיטקטורת ה-Pod & Mesh של אלקטל-לוסנט, המאפשרת בניית פודים של 10G על בסיס ה-6900. הפודים מתחברים בממשקי 40G למתגי ה-10K לחיבור 14,000 שרתים. הצפי הוא, כי בתוך שלוש שנים תשודרג הרשת ותתוגבר בממשקי 100G. האתרים יחוברו ביניהם ב-Dark Fiber על גבי פתרונות אלקטל-לוסנט.

פתרונות ה-Top of Rack מתבססים על Omniswitch 6900 ובקצוות הוטעמו כ-2,500 מתגי 6850E. בנוסף, שולבו במסגרת הפרויקט גם פתרונות WiFi מבית אלקטל-לוסנט, המבוססים על טכנולוגיית Aruba Networks. בנוסף, אימץ Advocate את פרופיל הרשת הווירטואלית של אלקטל-לוסנט, VNP, המאפשר לזהות את האפליקציות השונות ברשת ולנהל את האפליקציות כשירות ענן עם כוונון משאבים אוטומטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים