הערכות: מיקרוסופט תשיק בנובמבר גרסה ניידת של אופיס גם למכשירי אנדרואיד ו-iOS

גרסת אופיס הניידת מיועדת, כך לפי דיווחים שונים, לכל המכשירים התומכים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד, כלומר שגם בעלי מכשירי iPod Touch יוכלו להוריד ולהתקין אותה ● היא צפויה לכלול גרסאות מותאמות של וורד, אקסל ו-פאוור-פוינט

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת להשיק בקרוב גרסאות ניידות חדשות של ערכת התוכנות המשרדיות שלה, אופיס (Office), גם לסביבות עבודה שאינן מבוססות על חלונות (Windows) – כך על פי דיווחים שונים בעיתונות הטכנולוגית. האתר The Daily, למשל, מצטט "גורמים יודעי דבר" שאישרו כי תאריך היעד להשקת ערכת האופיס הניידת נקבע ל-10 בנובמבר הקרוב. זאת, צוין, בכפוף לתלות באישורים שהחברה תקבל מאפל (Apple) ומגוגל (Google) להצבת הערכה בחנות היישומים המתאימה.

גרסת אופיס הניידת מיועדת, כך לפי מספר אתרים ברשת, לכל המכשירים התומכים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד (Android), כלומר שגם בעלי מכשירי iPod Touch יוכלו להוריד ולהתקין אותה. הערכה אמורה לכלול בהתחלה את מעבד התמלילים וורד (Word), את הגיליון האלקטרוני אקסל (Excel), ואת תוכנת המצגות פאוור-פוינט (PowerPoint).

לא ברור עדיין אם בכוונת מיקרוסופט להוסיף יישומים לערכה במועד מאוחר יותר. עם זאת, לפי The Daily, קיים דמיון בין היישומים הכלולים בערכה, לבין יישום ה-OneNote לסביבת iOS של מיקרוסופט, שכבר זמין בחנות היישומים של אפל, ומבוסס מבחינת המראה והשימושיות על ממשק המטרו (Metro) של מערכת ההפעלה חלונות פון (Windows Phone).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים