גוגל רכשה את Meebo – חברה שמציעה שירות של "מסרים חברתיים"

השירות החדש יפעל מעתה בגוגל פלוס, הרשת החברתית של ענקית האינטרנט ● הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו ודובר גוגל סירב להרחיב בנושא, אולם הבלוג All Things D העריך בעבר את המחיר שבו היא עשויה להתבצע ב-100 מיליון דולרים

גוגל (Google) רכשה את חברת Meebo, שמציעה שירות של "מסרים חברתיים" – כך עולה מהודעה שפורסמה בבלוג של החברה הנרכשת. השירות יפעל מעתה במסגרת גוגל פלוס (+Google), הרשת החברתית של ענקית האינטרנט.

"מזה שבע שנים אנחנו מסייעים לבעלי אתרים להדק את הקשרים עם המשתמשים ולהפוך את האתרים לחברתיים יותר. בעזרת גוגל נפשיל שרוולים ונציע דרכים יעילות עוד יותר לסייע למשתמשים ולבעלי האתרים", נכתב בהודעה.

הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו ודובר גוגל סירב להרחיב בנושא. בידיעה שפורסמה בחודש שעבר, עוד לפני שנודע על היוודע דבר העסקה, העריך הבלוג All Things D את המחיר שבו היא עשויה להתבצע ב-100 מיליון דולרים.

בידיעה שפורסמה בבלוג TechCrunch צוין, כי לקראת העסקה גייסה Meebo סכום של כ-70 מיליון דולרים בארבעה סבבים נפרדים ופיטרה כמה מעובדיה.

בשנת 2005 השיקה Meebo תוכנת לקוח שאפשרה לשוחח במספר רשתות של מסרים מיידיים. בהמשך השיקה החברה חדרי צ'אט מרובי משתתפים, ממשקי API ותוכנות מקבילות למכשירים ניידים. בתקופה האחרונה התמקדה החברה ביכולות של רשתות חברתיות, פרסום ואיסוף תכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים